تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۵۷۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا واژه«نزاع خیابانی»را در مورد داداشی به کار می برید؟/روح الله آدم آرامی بود
رییس هیات پرورش اندام و قوی ترین مردان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره واژه نزاع خیابانی که در رابطه با قتل روح الله داداشی عنوان می شود بیان کرد: روح الله بچه بسیار کم حرف و با اخلاق و خون گرمی بود. در ماجرای قتل روح الله داداشی،چرا اسم نزاع خیابانی را به کار می برید؟رسانه ها در نوشته هایشان دقت نمی کنند. روح الله قهرمانی ورزشی بود که هیچ یک از اطرافیان اش از او کینه به دل نداشتند و اصلا اهل دعوا نبود.

حمید حیدرخانی در ادامه خاطره ای از برخورد روح الله داداشی در مواجه با مردم و مردمی بودن او بیان می کند؛ یک روز که به همراه روح الله در رستوران بودیم، او چندین بار متوالی برای دادن امضا و گرفتن عکس از صرف غذا دست کشید و جواب احساسات مردم را داد و اصلا از این کار ناراحت نمی شد.

وی درباره اتفاق عکسی که برای یکی از قهرمانان این رشته ورزشی افتاده تصریح کرد: انسان در هر لباسی که باشد این امکان وجود دارد که اشتباه کند و برای لحظه ای کوتاه عصبانی شده و خطایی انجام دهد. در میان قوی ترین مردان کشور هم یک نفر اشتباهی انجام داده که مطابق قوانین باید مجازات شود ولی این دلیل نمی شود نگاه بدی نسبت به ورزشکاران این رشته ورزشی مخصوصا روح الله داداشی داشت.
:
:
:
آخرین اخبار