تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۷۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روایت برهانی از جاسوسی در استقلال
هاجم تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد شخصی که اخبار درونی این تیم را به بیرون از مجموعه استقلال منتقل می‌کند،‌ نانی که به سفره‌اش می‌برد حلال نیست.

 آرش برهانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال با اینکه تیمش شکست تلخی را در انزلی خورد معتقد است آبی‌پوشان همچنان مدعی اولی قهرمانی هستند. برهانی تاکید کرد که شانس قهرمانی استقلال از دیگر تیم‌ها بیشتر است و البته تیمش در 3 بازی پایانی دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهد. او در مورد وضعیت استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات  تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

*شکست مقابل ملوان شرایط استقلال را برای قهرمانی سخت‌تر کرد. آیا نگران نیستید که در همین هفته‌های آخر قهرمانی را از دست بدهید؟

فوتبال همین است و برد و باخت دارد. به نظر من نباید در هفته‌های پایانی لیگ برتر اینقدر مفت امتیاز از دست بدهیم. ما می‌توانستیم از انزلی با کسب امتیاز برگردیم ولی اتفاقاتی افتاد که باختیم. ما در دقیقه 10 گل خوردیم و نتوانستیم بازی را آنطور که می‌خواهیم اداره کنیم. با این حال معتقدم استقلال در 3 بازی باقی‌مانده می‌تواند امتیازات لازم را کسب کرده و قهرمان شود. ما 2 بازی در ورزشگاه آزادی داریم و از هواداران استقلال می‌خواهم که حداقل در این بازی‌های پایانی به ورزشگاه بیایند و تیم را برای رسیدن به قهرمانی کمک کنند.

*چرا بازیکنان استقلال در انزلی عصبانی بودند؟

ما در 15 دقیقه اول 2 گل بد خوردیم و این در حالی است که بازی مقابل ملوان برا‌ی‌مان بسیار حساس و تعیین‌کننده بود. بچه‌ها می‌خواستند جبران کنند و حتی گل اول را هم زدیم ولی متاسفانه گل چهارم را دریافت کردیم. ما دنبال جبران بودیم که در این بین بازی به خشونت کشیده شد. داور هم کوچک‌ترین برخورد بازیکنان استقلال را با بازیکنان حریف خطا می‌گرفت ولی در مورد ما طور دیگری قضاوت می‌کرد. من معتقدم داور این بازی بین استقلال و ملوان تبعیض قائل می‌شد. در دقیقه 2 مازیار زارع باید کارت زرد می‌گرفت ولی داور اخطار نداد و همین موضوع باعث شد که خشونت بازی بیشتر شود. شما دیدید که داور چقدر راحت به بازیکنان ما اخطار می‌داد.

*فکر نمی‌کنی میانگین سنی بازیکنان استقلال به این تیم ضربه زده است؟

الان حرف زدن در مورد میانگین سنی بازیکنان استقلال درست نیست. همین بازیکنان سن بالا تیم را تا اینجا کشانده‌اند و نباید اینطور حرف زد. باید در ابتدای فصل فکری در این مورد می‌شد. من میانگین سنی بالای تیم را نفی نمی‌کنم ولی در خیلی از بازی‌ها تجربه بازیکنان استقلال به داد تیم رسیده و نتیجه گرفته‌ایم.

*فکر می‌کنی شانس مدعیان قهرمانی یکسان است؟

من شانس تیم خودمان را بیشتر از دیگر مدعیان می‌دانم. ما 2 بازی در ورزشگاه آزادی داریم که اگر این 2 بازی را ببریم وضعیت‌مان خوب می‌شود.

*یعنی بازی با فولاد مهم نیست؟

من به بازی‌های خانگی استقلال اشاره کردم ولی باید بگویم که بازی با فولاد مثل یک فینال است. ما سال گذشته فولاد را در اهواز بردیم و در آنجا با انگیزه و اعتمادبه‌نفس بالایی بازی کردیم. اگر تمرکز و اعتمادبه‌نفس داشته باشیم می‌توانیم فولاد را در اهواز ببریم. ما 3 فینال داریم و معتقدم قهرمانی استقلال به اما و اگر مربوط نمی‌شود و همه چیز دست ما است.

*بسیاری از بازیکنان و مربیان لیگ برتری، فولاد را شایسته قهرمانی می‌داند. در این مورد چه صحبتی داری؟

فولاد خیلی خوب بازی می‌کند و بازیکنانش کاملاً هماهنگ هستند. با این حال باید بگویم که استقلال هم با این همه مشکلات نتایج خوبی گرفته است. بازی با فولاد یک فرصت مناسب برای ما است که این تیم را شکست داده و به هدف‌مان نزدیک شویم.

*بعد از شکست استقلال مقابل ملوان گویا اتفاقاتی در رختکن رخ داد. گفته می‌شود قلعه‌نویی و مسئولان استقلال از اینکه اخبار رختکن به رسانه‌ها کشیده شده ناراحت هستند. در این مورد چه صحبتی داری؟

ما یک خانواده هستیم و وقتی درون تیم مشکلی ایجاد می‌شود به هیچ عنوان نباید به بیرون کشیده شود. البته این چیز عجیبی نیست و در این 7 سال که در استقلال هستم همیشه چنین اتفاقاتی را می‌بینم. متاسفانه اتفاقاتی که در رختکن استقلال و پرسپولیس رخ می‌دهد همیشه لو می‌رود و به رسانه‌ها کشیده می‌شود.

*این درست است که می‌گویند استقلال جاسوس دارد؟!

من معتقدم اتفاقات تیم مثل مسائل ناموسی مهم است. هیچ‌کس دوست ندارد اتفاقات تلخی که در یک خانواده رخ می‌‌دهد به بیرون درز پیدا کند و اگر کسی این کار را می‌کند و اخبار تیم را به بیرون می‌دهد، نانی که به سفره‌اش می‌برد حلال نیست.

*شرایط استقلال را در لیگ قهرمانان چطور ارزیابی می‌کنی؟

ما می‌خواهیم بازی‌ها را پرقدرت شروع کنیم. فکر می‌کنم الشباب عربستان تیم بسیار خوبی است که چند سال پیش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ما را شکست داد. در آن بازی آنها 2 توپ روی دروازه ما آوردند و از 40 متری گل زدند. امیدوارم در این بازی الشباب را شکست دهیم، البته با حمایت و همراهی تماشاگران که انتظار داریم بازهم در کنار ما باشند.

*چرا تماشاگران با فوتبال قهر کرده‌اند؟

فکر می‌کنم یکی از دلایلش الکترونیکی کردن فروش بلیت‌ها است. به عنوان مثال وقتی ما به تبریز یا شهرهای دیگر می‌رویم بدترین جایگاه را به هواداران استقلال می‌دهند. وقتی هوادار در بدترین جا قرار می‌گیرد ترجیح می‌دهد به استادیوم نرود و بازی را از تلویزیون نگاه کند. امیدوارم این مشکلات حل شود ولی این درست نیست که ما امکانات و آسایش را از تماشاگران بگیریم و توقع داشته باشیم که آنها به استادیوم بیایند.

*در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال صحبت کن. بازیکنان پرسپولیس معتقدند که بیشتر از آنها پول گرفته‌اید...

من دوست ندارم در مورد مشکلات مالی صحبت کنم. اصلاً الان مشکلی بابت مسائل مالی ندارم، چون به چیزهای مهم‌تری فکر می‌کنم. همه می‌دانند بازیکنان ما آنقدر به پیراهن استقلال تعصب دارند که دست به اعتصاب نزنند. در این مورد حرف دیگری ندارم.

مرجع / تسنیم
برچسب ها: آرش برهانی ، استقلال
:
:
:
آخرین اخبار