تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۸۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز خبر داد:
پارك 4 هكتاري مهر كيانپارس در آستانه افتتاح
 شهردار اهواز به همراه اعضاي شوراي اسلامي شهر، از پروژه پارك 4 هكتاري مهر در جاده ساحل غربي جنب پل سياه بازديد كرد.

شهردار اهواز در اين بازيد از احداث پروژه پارك 4 هكتاري مهر در جاده ساحل غربي جنب پل سياه گفت: اين پروژه براساس برنامه زمانبندي شده 26 اسفندماه مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت و هدف از اجراي اين پروژه، اصلاح هندسي مسير مذكور است.

سيد خلف موسوي افزود: اين پروژه با نظر مساعد استاندار خوزستان، معاون عمراني و مديركل دفتر فني استانداري در حال اجراست. همچنين با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته با استاندار در خصوص رفع گره ترافيكي ميدان نخل تا پل سوم،در حال اجراي پروژه اي هستيم تا با اصلاح هندسي و ايجاد يك بلوار در محدوده زمين تصفيه خانه آب اهواز، شهروندان از طريق اين دسترسي آسان از پل سوم به سمت جاده ساحل شرقي تردد كنند. همچنين باند دوم كوي سيد خلف نيز از مسير نمايشگاه، خيابان چمران و فلكه نمايشگاه كه موجب ترافيك ميشود از سمت درب شمالي بازگشايي مي شود و درب قديم نمايشگاه بسته خواهد شد.

شهردار اهواز گفت: هدف ما اين است كه به صورت منظم از پروژه هاي سطح شهر بازديد و تلاش  كنيم براي شهر و مردم كارهاي تازه اي انجام دهيم. زيرا اين كارها ماندگار است. البته جا دارد از تلاش هاي مهندس فدعمي فرماندار اهواز نيز  به دليل حمايتهاي مداوم از شهرداري قدرداني كنم.

در ادامه اين بازديد رييس شوراي شهر اهواز نيز گفت: اگر شورا و شهرداري در كنار هم باشند مردم سود خواهند برد و تاكنون نيز تلاش ما در اين راستا بوده و هست. هدف شوراي شهر خدمت به مردم است كه انشاا... اختلاف سلايق موجود در شورا منتهي به يك خروجي واحد شود. رامي علاسوند افزود: عملكرد مطلوب شوراي شهر،قطعا موجب رضايت شهروندان خواهد بود و ما هدفي جز خدمت به شهر و شهروندان نداريم.

در پايان فرماندار اهواز نيز ضمن قدرداني از تلاش هاي سيد خلف موسوي از وي به عنوان نيروي زحمتكش ياد كرد و گفت: خداوند به ما توجه كرده و اين فرصت را در اختيار ما گذاشته است كه در خدمت مردم باشيم. مردم دوست دارند هرچند وقت يك كار جديد و تازه ببينند. از آنجائيكه اعضاي شوراي شهر با راي مردم انتخاب شدند،در نتيجه بايد به گونه اي عمل شود كه پاسخگوي نيازهاي آنان باشيد.

مهندس فدعمي گفت: اعضاي شورا و شهرداري بايد فضاي همدلي را در ميان يكديگر ايجاد كرده و از فرصت ها جهت خدمت به مردم استفاده كنند.

وي افزود:كارهاي خوبي در سطح شهر انجام شده است كه بايد از اين فرصت ها استفاده مطلوب كنيم.وقت خود را بايد صرف مسائل كاري كرده و از مسائل حاشيه اي دوري كنيم همچنين حمايت از كارهاي انجام شده لازم و ضروري است.

وي گفت: افرادي دنبال ايجاد ياس و نااميدي در ميان مردم هستند كه نبايد اينگونه باشد. بايد در مردم شادي و اميد ايجادكنيم و كارهاي صورت گرفته را كم و ناچيز جلوه  ندهيم.انصاف اين است كه بيش از حد توانمان هم كه شده براي خدمت به مردم و توسعه شهر اهواز تلاش كنيم.
:
:
:
آخرین اخبار