تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۸۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره میراث فرهنگی اندیمشک خبر داد ؛
برپایی 4کمپ اسکان مهمانان نوروزی دراندیمشک
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک از برپایی چهار کمپ ویژه اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

کوروش ایزدمهر امروز اظهار کرد: این کمپ‌ها که شامل کمپ نوروزی شهرداری، پارک دولت، میدان جانبازان و مقبره شهدای گمنام هستند در مجموع ظرفیت اسکان 15 هزار نفر را دارند.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن اندیمشک در ورودی استان، و حجم بالای مسافرت به این شهرستان تلاش خود را برای فراهم کرده محیط مناسب برای اسکان مسافران نوروزی به کار بسته‌ایم و امیدواریم که بتوانیم چهره‌ای خوب از پذیرایی و مهمان‌نوازی مردم خونگرم شهرستان و استان را به هموطنان و کاروان‌های راهیان نور نشان دهیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک از برپایی سه نمایشگاه صنایع دستی در این ایام در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها که در محل اسکان مسافران نوروزی برپا می‌شوند شامل غرفه‌های صنایع دستی، بازی‌های بومی و محلی، پخت غذاهای سنتی و همچنین برپایی سیاه چادر به منظور نشان دادن سبک زندگی و رسومات محلی و عشایری است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این کمپ‌ها اردوگاه شهدای دانش‌آموزی اندیمشک نیز در کنار رودخانه دز با محیطی آرام و سرسبز و دارا بودن امکاناتی نظیر زمین چمن فوتبال و والیبال، مهمانسرا، رستوران آماده اسکان و پذیرایی از میهمانان عزیز نوروزی است.

ایزدمهر گفت: همچنین دو مهمانپذیر و یک هتل نیز در شهر اندیمشک با امکانات مناسب آماده اسکان مسافران نوروزی بوده و در مجموع تمام تمهیدات لازم با بسیج امکانات و هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و کاروان‌های راهیان نور برای اسکان میهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار