تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۵۹۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز خواستار شد ؛
رسیدگی به زمین‌خواری و تغییر کاربری زمین در کلانشهر اهواز
عضو شورای شهر اهواز گفت: رئیس شورای شهر اهواز مسائل شهری مانند زمین‌خواری و تغییر کاربری زمین‌ها که اخیرا به صورت مکرر انجام می‌شود را بازگو و رسیدگی کند.

هدایت ممبینی در سی و دومین جلسه شورای شهر اهواز که در ساختمان شورا برگزار شد، اظهار کرد: توسعه ورزش محلات به سلامتی، غنی‌سازی اوقات فراغت، گسترش روابط اجتماعی شهروندان و دور شدن از زندگی ماشینی در نتیجه بیماری‌های قلبی و هزینه دارو و درمان منجر می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه ورزش محلات با توجه به ویژگی‌های فردی از جمله سن و جنس موقعیتی را فراهم می‌کند که همه اقشار جامعه در شرایط مناسب از امکانات ورزشی بهره مند شوند.

عضو شورای شهر اهواز  با بیان اینکه شهروندان انتظار دارند که شورای شهر کلانشهر اهواز با پرداختن به بحث‌های کارشناسی شهر را از حالت روزمرگی خارج کنند، تصریح کرد: از رئیس شورا انتظار داریم مسائل شهری مانند زمین‌خواری و تغییر کاربری زمین‌ها که اخیرا به صورت مکرر انجام می‌شود را بازگو کند.

وی همچنین با اشاره به وقوع سانحه آتش‌سوزی که سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز رخ داد عنوان کرد: این آتش سوزی منجر به از بین رفتن قراردادها و مدارک این سازمان شده ولی تاکنون دلیل وقوع آن مشخص نشده و متاسفانه بروز این مسائل در شهرداری نگران کننده است.

ممبینی شهردار اهواز را خطاب قرار داد و گفت: یکی از انتظارات که اعضای شورای شهر از شهردار اهواز دارند این است که در انتصاب افراد در سازمان شهرداری دقت لازم را به عمل بیاورد به همین منظور از افراد دارای صلاحیت و متخصص استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: از روابط عمومی شهرداری اهواز انتظار می‌رود که جایگاه شورا بر عملکرد شهرداری بهتر درج نماید و اعضای شورا را مورد هجمه قرار ندهد زیرا چنین نگرشی جز ضربه به مدنیت شورا نتیجه‌ای نخواهد داشت.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حسین40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
0
0
اقای ممبینی وقتی کخ خوده شهردارمیگه 85 درصد کارمندهای ضشهرداری دیپلم و زیردیپلم هستن انتظاری بیشتر این نداشته باشید که ادمهای متخصص پیدا بشه
:
:
:
آخرین اخبار