تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۵۹۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گزارشی از مقدمات مراسم تجلیل از قهرمانان ؛
آبادان به احترام قهرمانان خود خواهد ایستاد
در فاصله دو روز مانده به مراسم باشکوه نخستین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی شهر آبادان، خبرهای خوبی مبنی بر تجلیل شایسته از ورزشکاران آبادانی به گوش می‌رسد.

نخستین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی شهر آبادان در حالی روز پنجشنبه کلید خواهد خورد که در آن 17 قهرمان ملی و 12 قهرمان بین‌المللی شهر آبادان تکریم خواهند شد.

این مراسم بعد از ظهر پنجشنبه و از ساعت 15 در سینما نفت آبادان برگزار خواهد شد و در آن از مدال آوران و افتخار آفرینان شهر آبادان در رشته‌های مختلف ورزشی تقدیر خواهد شد.

در نخستین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی شهر آبادان، از نام آورانی چون مسعود شجاعی، عباس هاشمپور، حسین وفایی، طاهره اسلامی، رضا باقرزاده، علی رستمی و فاطمه برقول شطرنج‌باز روشن دل آبادانی و قهرمان شطرنج نابینایان جهان تجلیل به عمل خواهد آمد.

شنیده‌ها حاکی از آن دارد که اجرای این برنامه بر عهده یکی از بهترین گزارشگران و مفسران ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

همچنین اداره ورزش و جوانان آبادان برای انتخاب قهرمان قهرمانان شهر آبادان پایگاه اطلاع رسانیhttp://abadanhero.ir/ را تعبیه کرده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه قهرمان خود را انتخاب کنند.

نخستین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی شهر آبادان، رسانه‌های آبادان، همراه با چندین خبرنگار از سایر شهرهای استان خوزستان و همچنین خبرنگاران و عکاسانی از تهران برای پوشش خبری این مراسم در محل همایش حضور خواهند یافت.

این مراسم به صورت زنده و مستقیم از سیمای استانی مرکز خوزستان برای هموطنان پخش خواهد شد، همچنین این همایش به نوای ضرب مرشد حسین شیر خدا مانوس خواهد شد.



همچنین دو مهمان نیز از طریق ارتباط تصویری با این مراسم ارتباط خواهند داشت، مسعود شجاعی بازیکن ایرانی شاغل در لیگ فوتبال اسپانیا و حمید رضا صدر، کارشناس و محلل فوتبال کشور، به صورت ویدیو کنفرانس در این مراسم حضور خواهند داشت.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان کشور نیز به دلیل اهمیت بالای این مراسم، پیام اختصاصی خود را به دست اندرکاران این مراسم ارسال کرد، متن این پیام در همایش تجلیل از قهرمانان آبادان قرائت خواهد شد.

بنا بر شنیده‌ها این مراسم از معدود مراسم‌هایی خواهد بود که در آن سخنرانی انجام نخواهد شد، عکس و بیوگرافی قهرمانان حاضر در این مراسم، امروز در پایگاه اطلاع رسانی این همایش به آدرس http://abadanhero.ir/ قابل رویت خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان به عنوان دبیر همایش و سعید حافظی نیز وظیفه مدیریت اجرایی این مراسم را بر عهده خواهند داشت.

اداره ورزش و جوانان شهر آبادان با مشارکت فرمانداری آبادان، منطقه آزاد اروند، شرکت پالایش نفت، شهرداری و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز آبادان این برنامه را اجرا خواهد کرد.

همچنین جایگاه ویژه ای برای خبرنگاران حاضر در این مراسم تبیین شده و "میکس زون" سینما نفت آبادان برای مصاحبه خبرنگاران با افراد و شخصیت‌ها مهیا شده است.

همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی شهر آبادان در حالی روز پنجشنبه کلید خواهد خورد که در آن 17 قهرمان ملی و 12 قهرمان بین المللی شهر آبادان تکریم خواهند شد.

گزارش از علی دایلی
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار