تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۵۹۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه هندیجان:
مردم در ایام نوروز حرمت ایام فاطمیه را نگه دارند
امام جمعه شهرستان هندیجان گفت: مردم می‌بایست در ایام نوروز حرمت ایام فاطمیه را نگه دارند.

حجت الاسلام علی شمیل‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: ایام فاطمیه یک ایام بزرگ است که باید آن را زنده نگه داشته و حرمت آن را حفظ کنیم و هیئت‌های مذهبی در این ایام چگونگی عترت فاطمه را که در شان دختر پیامبر (ص) باشد گرامی بدارند.

وی با اشاره به ورود مسافران نوروزی به شهرستان گفت: به گونه‌ای از مسافرین نوروزی و کاروان‌های راهیان نور استقبال کنیم که نشان دهنده یک فرهنگ اسلامی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان تصریح کرد: مسئولان در رفع مشکلات نمازخانه‌های بین راهی تلاش نمایند و نسبت به تهیه بروشورهای عترت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر و نصب پلاکاردهای نماز اول وقت اقدام کنند.

وی افزود: مسئولان ارتباط با جوانان را بیشتر کنند و با معرفی شهدا 8 سال دفاع مقدس و گرامیداشت شهدا در لحظه تحویل سال یاد آنان را گرامی بدارند.

امام جمعه هندیجان همچنین خواستار برگزاری همایش سران و طوایف عشایر این شهرستان در سال 93 شد تا در زمینه مسائل شرعی و فرهنگ عمومی بتوان تبلیغ چهره به چهره با آن‌ها داشته باشیم.

وی در پایان از مسئولان خواست با پهن کردن سفره هفت‌سین در تمامی مساجد و با قرائت قرآن، سال 93 را همراه با مردم آغاز کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار