تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۵۹۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار نقدی در مراسم جایزه باروت خیس:
غربی‌ها باید بدانند باروت آنها نم کشیده است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اهدای جایزه باروت خیس توسط مردم و کاروان‌های راهیان نور به غربی‌ها به این دلیل است که آنها بدانند باروتشان نم کشیده است.

سردار محمدرضا نقدی شامگاه یکشنبه در جشنواره سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری با اشاره به اهدای جایزه باروت خیس به اشتون و کرونبرگ اظهار کرد: اهدای این جایزه نشان دهنده برای دفاع از حقوق بشر و رسوا شدن ماهیت سردمداران دروغین دفاع از حقوق بشر است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا خاطرنشان کرد: چهره ریاکارانه دشمنان ملت مسلمان ایران در مقابل شهدا فرو ریخته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی دست به هرگونه اقدامی از جمله اقدامات تروریستی زدند اما نتوانستند به اهداف پلید خود برسند.

نقدی با اشاره به نقش تاریخی شهدا در دفاع مقدس تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در مقابل فریب‌کاری و زیاده‌خواهی‌ دشمن صف‌آرایی کردند و زنانی چون فوزیه شیردل که در پاوه حماسه آفریدند و مردانی همچون شهید کاوه که پدرش در این ایام به او پیوست دشمنان را به خواری و ذلت کشاندند.

وی در ادامه به ادعای کذب دفاع از حقوق بشر توسط استکبار جهانی به دیدار اخیر کاترین اشتون با عوامل فتنه 88 اشاره کرد و گفت: اشتون از کدام حقوق بشر حرف می‌زند این خانم نماینده درباری رژیم سلطنتی در اتحادیه اروپاست و به جای پاسخگویی به اعمال ضد حقوق بشری انگلیس و دیگر دول اروپایی، ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: سخن گفتن کاترین اشتون از حقوق بشر با آن همه جنایت غربی‌ها در حق بشریت طنز روزگار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هرکجا کشتاری وجود دارد رد پای دول اروپایی و از جمله رژیم استعماری انگلیس به چشم می‌خورد گفت: کشتار سیاه‌پوستان و برخوردهای غیرانسانی با ملت‌ها حاصل رفتار سران جنایتکار اروپایی است.

وی در ادامه با طرح این سئوال از دولتمردان اروپایی که  چه کسی یا کسانی جنگ جهانی اول را به راه انداختند و موجب کشته شدن 70میلیون انسان شدند اظهار داشت: چرا تاریخ و واقعیت‌های آن را وارونه و آن را نادیده می‌گیرند.

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه بزرگ نقض حقوق بشر توسط دول اروپایی در سال آینده اشاره و خاطرنشان کرد: به سران اتحادیه اروپا، ‌سیاست‌مداران اروپایی و به با استعدادترین و رسانه‌های اروپایی می‌گوییم که ما آماده‌ایم تریبون در اختیارتان قرار بدهیم تا در این نمایشگاه اگر توانستید از حقوق بشر خود دفاع کنید.

وی افزود: غربی‌ها اساساً هیچ احترامی برای حقوق بشر قائل نیستند اما وقتی خون از بینی یک مخالف نظام بیرون بیاید پشت تریبون‌ها صف می‌بندند تا ایران را محکوم کنند.

وی خطاب به سردمداران غربی گفت: ما می‌گوییم ظلم نکنید، کشتار نکنید ما حرفمان تنها همین است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار