تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۵۹۴۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس مطرح کرد ؛
احتمال افزایش 18 هزار تومانی یارانه هر ایرانی در فاز دوم هدفمندی
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با بیان اینکه با بهینه‌سازی نرخ بنزین می‌توان از قاچاق، فساد و رانت در این زمینه جلوگیری کرد، گفت: اگر دولت سهمیه بنزین را حذف کند، تقریبا ۱۸ هزار تومان به یارانه هر نفر اضافه خواهد شد.

شمس‌الله بهمئی امروز اظهار کرد: دولت در سال 93، 600 میلیارد تومان اعتبار برای شهرهای محروم استان در نظر گرفته است و 4 هزار و 300 میلیارد تومان به توسعه مناطق محروم استان اختصاص داده شده که در اختیار استاندار قرار خواهد گرفت تا به نسبت محرومیت شهر‌ها و بخش‌ها بین آن‌ها تقسیم شود.

وی ادامه داد: در بحث هدفمندی دولت مصمم است که بخش دوم آن را انجام دهد و هدف آن است که دولت حامل‌های انرژی را با شیبی ملایم افزایش دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه با بهینه‌سازی نرخ بنزین می‌توان از قاچاق، فساد و رانت در این زمینه جلوگیری کرد، تصریح کرد: اگر دولت سهمیه بنزین را حذف کند تقریبا معادل 18 هزار تومان در هدفمندی به یارانه هر نفر اضافه خواهد شد.

وی پیرامون نحوه واگذاری پتروشیمی‌ها ابراز داشت: خیلی از کسانی که پتروشیمی‌ها را در اختیار گرفتند با توجه به سود بالایی که نصیب صاحبان پتروشیمی‌ها شد متاسفانه هنوز پول دولت را برگشت نداده‌اند.

بهمئی در پایان گفت: برای سال آینده خوراک پتروشیمی‌ها را روی 13 سنت بستیم تا سود بیشتری نصیب دولت و کمک به مردم شود و همه این راه‌ها برای این است که فشار بر مردم کمتر شود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
0
5
اینهمه گرونی،تورم، بیکاری و......فقط با 18 تومن!!!!!!!
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
0
2
آقای نماینده کمک به کدوم مردم بشه.مثل اینکه نمیدونیدخوراک پتروشیمی راگران کردیدهمین مردمی که شماهادارین منت روشون میذارین دیگه کیسه پلاستیکی یاهمون نایلکس راهم بایدجزءخاطراتشون حساب کنند.یه مقدارهم بفکرمردم بیچاره هم باشید.
:
:
:
آخرین اخبار