تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۹۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد ؛
امضای تفاهمنامه‌ ‌برای ‌تبدیل هلیکوپتر هلال‌احمر به اورژانس هوایی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تفاهمنامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی اهواز به امضا رسانده‌ایم تا در صورت تامین اعتبار تنها هلیکوپتر هلال احمر خوزستان را به اورژانس هوایی تبدیل کند.

علی خدادادی در نشست خبری ‌اظهار کرد: هلال احمر استان باتوجه به اهدافی که در منشور هلال احمر دارد قصد دارد همانند گذشته فارغ از هرگونه نگاه قومیتی، خدمات یکسانی به شهروندان ارائه کند.

وی ادامه داد: هدف اصلی جمعیت هلال احمر استان ارتقای جایگاه این جمعیت در کشور است، که با جدیت بیشتر به دنبال این موضوع هستیم تا به آن برسیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه طرح‌های نوروزی خوزستان از 27 اسفندماه تا 15 فروزدین ادامه خواهد داشت اضافه کرد: برای نوروز امسال چهار طرح امدادونجات، ایمنی سلامت، داوطلبان و فرشتگان رحمت را در دستور کار داریم.

وی ابرازکرد: در طرح امدادونجات نوروزی 500نفر از اعضای آموزش دیده این جمعیت در40 پست، سیار و ثابت در نقاط حادثه خیز استان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، همچنین در صورت مراجعه بیماران به این مراکز به صورت رایگان مورد معاینه قرار می‌گیرند.

خدادادی خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های هلال احمر کمک به هم نوع، ایجاد تفاهم، ایجاد توانمندی و افزایش مهارت فردی برای مقابله با حوادث است.

وی ادامه داد: در این سازمان همه به نحوی یک کار معنوی انجام می‌دهند که آن هم خدمت به نیازمندان است که در دین ما نیز به آن تاکید شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه مشکلاتی نیز داریم عنوان کرد: 60 درصد از ردیف‌های سازمانی جمعیت هلال احمر خوزستان خالی است، به همین دلیل این سازمان با 40 درصد توان درحال خدمت کردن به مردم است که امیدواریم درآینده مسئولان به این موضوع توجه کنند و راه چاره‌ای برای آن بیندیشند تا بتوانیم از تمام توان سازمان برای خدمت رساندن به مردم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در صورت موافقت با درخواست جذب نیرو توسط این سازمان، در سال آینده 50نفر از طریق آزمون استخدامی جذب هلال احمر خوزستان خواهند شد.

وی در پایان بیان کرد: تفاهمنامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی اهواز به امضا رسانده‌ایم تا در صورت تامین اعتبار تنها هلیکوپتر هلال احمر خوزستان را به اورژانس هوایی تبدیل کند، که در صورت انجام، کار بسیار ارزشمندی در جهت خدمت رساندن بهتر به شهروندان در صورت وقوع حادثه خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار