تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۰۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان :
پخش زنده عزاداری حضرت فاطمه در خیابان سلمان فارسی اهواز
در روز شهادت حضرت زهرا دو مداح اهل بیت یعنی صادق آهنگران و نزار قطری در خیابان سلمان فارسی اهواز حضور می یابند و برای عزاداران مداحی می کنند. این اولین تجربه عزاداری در خیابان سلمان فارسی اهواز است که امسال انتظار می رود به صورت باشکوهی برگزار شود که صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز آن را به صورت زنده برای سایر مردم پخش می کند
مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان از پخش مراسم عزاداری مردم اهواز در خیابان سلمان فارسی به صوت زنده از مرکز خوزستان خبرداد.

مسلم رحیمی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم محوری ایام فاطمیه (س) شهرستان اهواز با حضور نماینده ولی فقیه و مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد:تعطیلات پیش رو هر کدام به نوبه خود معنی خاصی دارد. مانند 12 فروردین روز جمهوری اسلامی که در نوع خودش یک الگو است برای نجات بشریت. 13 فروردین که به عنوان روز طبیعت است و روز 14 فروردین که روز شهارت حضرت فاطمه زهرا (س) است و ما در راسانه ملی این وظیفه را داریم که این روزهای مهم را به صورت جدی برای مردم شناسایی کنیم.

وی افزود: استان خوزستان یک استان شیعه، ولایت مدار و دروازه ورود تشیع به کشور است و یکی از استان هایی است که در زمینه های مختلف اشخاص مهم و تاثیر گزاری را به جامعه و جهان تحویل داده است. از همه اینها مهمتر این خاک مدفن شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است و به دلایل مختلف مردم این استان اهمیت زیادی برای ایام فاطمیه قائل هستند.

رحیمی بیان کرد: جلسات متعددی با نهادها و سازمانهای مختلفی همچون سازمان تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری یک مراسم عام و بزرگ در ایام فاطمیه گرفته شد. با هم فکری که صورت گرفت مناسب ترین مکان برای این مراسم خیابان سلمان فارسی اهواز انتخاب شد.

مدیر کل صدا و سیما استان خوزستان ادامه داد: همگی باید در این مراسم برای اعتلای نام خوزستان به عنوان استانی شیعه و ولایت مدار حاضر شویم و مانند سال های قبل به عنوان استانی نمونه در کشور شناخته شویم.

رحیمی عنوان کرد: در روز شهادت حضرت زهرا دو مداح اهل بیت یعنی صادق آهنگران و نزار قطری در خیابان سلمان فارسی اهواز حضور می یابند و برای عزاداران مداحی می کنند. این اولین تجربه عزاداری در خیابان سلمان فارسی اهواز است که امسال انتظار می رود به صورت باشکوهی برگزار شود که صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز آن را به صورت زنده برای سایر مردم پخش می کند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار