تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۶۰۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرهنگ فرهانیان:
رشد 37 درصدی کاروان راهیان نور در شلمچه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از رشد 37 درصدی ورود و حضور کاروانهای راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه و خرمشهر خبر داد.

سرهنگ عادل فرهانیان گفت: در طول یک ماهه حضور کاروانهای راهیان نور در خرمشهر (از پانزدهم اسفندماه پارسال تا امروز) بالاترین رقم زائران ورودی از طریق کاروانهای راهیان نور  به شلمچه 59 هزار نفر در هفتم و هشتم فروردین ماه جاری و کمترین آن مربوط به امروز با یک هزار نفر ورودی است.

وی افزود: موضوع حضور کاروانهای راهیان نور در یادمانهای عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از جمله شلمچه با حضور مقام معظم رهبری در یادمان شرق کارون مهر تاییدی بر حرکت کاروانهای راهیان نور بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با اشاره به حضور بر خی چهره های سیاسی و نظامی از جمله سرلشکر فیروز آبادی، جعفری، سردار نقدی، سرداراحمدی مقدم، فضلی و سلیمانی، ترکان، احمدی نژاد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شمخانی و غیره از حرکت کاروانهای راهیان نور به عنوان یک حرکت با برکتی و هدفی نورانی نام برد.

فرهانیان همچنین با اشاره به ارائه خدمات مطلوب و مناسب به اعضای کاروانهای راهیان نور اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری هیچگونه حادثه ای در بحث اعزام و بازگشت کاروانهای راهیان نور به این منطقه وجود نداشت.

وی با قدردانی از همراهی، کمک و خدمات رسانی مردم خرمشهر در استقبال از کاروانهای راهیان نور در قالب برپایی ایستگاههای صلواتی، در اختیار قرار دادن منازل، حسینیه ها و مساجد به این افراد از این میهمان نوازی به عنوان کاری ارزشی و خداپسندانه نام برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام فاطمیه از برگزاری آئین های خاص این ایام همچون برپایی سنگر آسمانی، اجرای رزمایش فرهنگی رزمی در پادگان شهید باکری، خواندن زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی، سینه زنی  به عنوان برخی از این برنامه های نام برد.

وی از تامین و برقراری امنیت صد در صدی در ایام نوروز خبر داد و آن را مرهون برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب و همراهی بسیار خوب و مطلوب مردم دانست.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار