تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۰۴۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره میراث فرهنگی اندیمشک خبر داد ؛
اسکان 200 هزار نفر مسافر نوروزی در اندیمشک
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک گفت: در ایام تعطیلات سال نو، بیش از 200 هزار نفر مسافر نورزی در این شهرستان اسکان داده شدند.

کوروش ایزدمهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام تعطیلات سال نو، بیش از 200 هزار نفر مسافر نورزی در این شهرستان اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: این تعداد مسافر نوروزی در هتل‌‌ها، مهمانپذیرها، مدارس  و چهار کمپ نوروزی این شهرستان اسکان داده شدند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک افزود: همچنین در همین مدت، بازدید از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری، تاریخی و مذهبی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد رشد داشته است.

وی، پنج نقطه پربازدید این شهرستان را پادگان دوکوهه، سد و نیروگاه دز، سد و نیروگاه کرخه ،مقبره شهدای گمنام و پایگاه چهارم شکاری وحدتی برشمرد و تصریح کرد: بازدید روزانه از این مراکز از 6 هزار نفر آغاز و در بعضی از روزها این آمار به 23 هزار نفر در روز هم رسیده است که این امر نشان از استقبال مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از این مناطق دارد.

ایزدمهر ابراز داشت: تمام دستگاه‌ها و کمیته‌های 9 گانه ستاد خدمات سفر شهرستان با نظارت مستمر فرماندار و همچنین هماهنگی و بسیج همه امکانات تلاش کردند که هم به لحاظ کیفی و هم از نظر کمی خدمات خوبی را به مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور ارائه دهند که نظرسنجی‌ها انجام شده از مسافران نوروزی نیز این امر را نشان می‌دهد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار