تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۶۱۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسوی خبر داد:
فنس کشی منطقه آزاد اروند 8 ماه زمان نیاز دارد
مدیرکل حقوقی و قراردادهای منطقه آزاد اروند گفت: برای انجام کامل عملیات فنس کشی اطراف محدوده منطقه آزاد اروند به هشت ماه زمان نیاز است.

سید زین العابدین موسوی با بیان اینکه برای ایجاد تغییرات اساسی به خصوص در بخش خدمات اقتصادی نیاز است تا منطقه آزاد اروند  از حالت فعلی خارج شود، افزود: انجام فنس کشی و حصارکشی اطراف منطقه یکی از این  تغییرات است که در زمان حاضر در حال اجرا است.

وی از جاده‌های آبادان– اهواز، آبادان– ماهشهر، آبادان– اروندکنار، آبادان– قفاس، خرمشهر– اهواز و امام صادق به سمت اهواز به عنوان شش دروازه پیش بینی شده برای ورود و خروج به منطقه آزاد اروند نام برد و اظهار کرد: طبق قوانین و مقرارت مناطق آزاد افراد می توانند بدون هیچ محدودیتی وارد منطقه شوند، اما در هنگام خروج کنترل هایی اعمال می‌شود.

مدیرکل حقوقی و قراردادهای منطقه آزاد اروند با بیان اینکه اعتیار لازم برای انجام فنس کشی اطراف منطقه آزاد اروند پیش بینی شده است.

موسوی از منطقه آزاد اروند به عنوان بزرگترین منطقه آزاد در جهان نام برد و گفت: منطقه آزاد اروند با توجه به دسترسی آسان و راحت به راههای مواصلاتی هوایی، دریایی، زمینی و ریلی می تواند کشورهای جنوب حوزه عمان، دریایی سرخ و خلیج فارس با حوزه شمالی همچون قفقاز را با یکدیگر پیوند دهد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار