تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۶۱۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عباسی خبر داد:
آغاز ثبت نام معتکفین خوزستانی از دهم اردیبهشت
معتکفینی که سال گذشته در مراسم اعتکاف شرکت کرده اند و امسال نیز علاقه مند برای حضور در این مراسم معنوی هستند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و می توانند تنها با پسورد و رمز عبور سال گذشته، مسجد مورد نظر خود را انتخاب کنند
دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خوزستان گفت: ثبت نام از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف از روز دهم اردیبهشت به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

علیرضا عباسی پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی رابطان مساجد برگزار کننده اعتکاف خوزستان در سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در امر اعتکاف بخشی از وظایف و مسئولیت ها بر عهده معتکفین و بخشی دیگر بر عهده مسئولین امر اعتکاف است ولی سازمان تبلیغات اسلامی سالهاست که تلاش دارد وضع برگزاری مراسم اعتکاف هر سال بهتر از سال قبل باشد.

وی با بیان اینکه تزکیه نفس و خودسازی هدف برگزاری چنین مراسمی است، اظهار کرد: ثبت نام علاقه مندان برای شرکت در مراسم اعتکاف تا 21 همین ماه ادامه خواهد داشت و این مدت نیز قابل تمدید نخواهد بود.

مسئول امور مساجد خوزستان اظهار کرد: در برگزاری مراسم اعتکاف امسال تدابیری اندیشیده شده است که فرآیند اعلام آمادگی از مساجد گام اول آن و اعلام بازه زمانی ثبت نام مرحله دوم آن بوده است.

عباسی تصریح کرد: مساجد می توانند افراد مازاد بر ظرفیت شرکت کنندگان در مراسم را به ما اطلاع رسانی کنند تا پس از بررسی ظرفیت مساجد در صورت امکان آنها را گنجایش دهیم.

دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خوزستان گفت: داشتن آمارهای معتکفین در یک مجموعه و امکان دعوت مجدد از معتکفین سال گذشته با در اختیار داشتن اطلاعات آنها از فواید راه اندازی سامانه اعتکاف بوده است.

عباسی از برگزاری مراسم اعتکاف با برنامه های پرمحتوا در برخی مساجد خبر داد و گفت: بعضی مساجد اعمال خاصی انجام می دهند که برنامه سخنرانی و نشست های پرسش و پاسخ در آنها دیده می شود. ما در حال تهیه لیستی از سخنرانان و مداحان برای حل مشکل این گونه مساجد هستیم.

وی ادامه داد: معتکفینی که سال گذشته در مراسم اعتکاف شرکت کرده اند و امسال نیز علاقه مند برای حضور در این مراسم معنوی هستند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و می توانند تنها با پسورد و رمز عبور سال گذشته، مسجد مورد نظر خود را انتخاب کنند. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند با مراجعه سایت و درج شماره تلفن خود، پسورد و رمز عبور به آنها از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

مسئول امور مساجد خوزستان تاکید کردند: مدیران امور مساجد پس از انجام ثبت نام داوطلبان، تائید اطلاعات آنها را درج کنند.

عباسی هزینه برگزاری اعتکاف برای هر فرد را 40 هزار تومان عنوان کرد و گفت: مساجدی که توانایی کاهش هزینه دریافتی را دارد می تواند با مسئولیت خود مسجد، آن را کاهش دهد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: اعتکاف ، خوزستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نیایش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
0
0
شوخی میکنید 40000 تومان؟
شما چی فکر کردید؟
نکنه مسئولین فکر کردن همه ما کیانپارسی هستیم
پس خانواده ای که 2 دختر داره و با مادرشون میخان بیان اعتکاف باید 120000 تومان بپردازن؟
آخه از کجا بیارن؟
واااای از دست شما که فقط خودتون و میبینید
:
:
:
آخرین اخبار