تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۲۸۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایش مستندهای حماسی به مناسبت آزادسازی خرمشهر
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور برنامه «حماسه خرمشهر در آیینه سینمای مستند» را در سالن سینماحقیقت این مرکز برگزار می کند.

در این برنامه که طی روزهای سوم و چهارم خرداد ماه 1393 و با مشارکت سازمان توسعه سینمایی سوره و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن «سینماحقیقت» این مرکز برگزار می شود، 8 فیلم مستند با موضوع خرمشهر به نمایش عمومی درمی‌آید و نشستی هم با موضوع بازتاب حماسه خرمشهر در سینمای مستند برگزار خواهد شد.

فیلم های مستندی که در برنامه «حماسه خرمشهر در آیینه‌ سینمای مستند» روی پرده می روند، به این شرح هستند:

«شهری در آسمان- قسمت پنجم» شهید مرتضی آوینی، «فرزند خرمشهر» علی خسروی، «578 روز» هژار نورانی، «یوما یعنی مادر» آزاده آریامنش، «ناگهان تو گم شدی» مهدی باقری، «ممد نبودی» شهروز توکل، «داستان یک شهر» فرشید آذری و «روز سوم» حمید زرگرنژاد.

حضور در برنامه «حماسه خرمشهر در آیینه سینمای مستند» برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند در دو سانس 17:30 و 19 روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده سوم و چهارم خرداد ماه 1393، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار