تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۳۰۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت اداره تبلیغات اسلامی ؛
تجلیل 130 نفر از خادمان اعتکاف در اندیمشک
در آیینی و با حضور مسئولان و اعضا موسسه‌های فرهنگی و مذهبی مردم نهاد از ۱۳۰ نفر ازخادمان برادر و خواهر ایام اعتکاف در اندیمشک تجلیل شد.

در این مراسم که صبح امروز در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک برگزار شد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک اظهار کرد: امسال در ایام اعتکاف با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری خادمین اعتکاف توانستیم فضای معنوی مناسبی را برای بهره‌گیری مطلوب از این ایام برای معتکفین فراهم سازیم.

حجت الاسلام سعید علیپور افزود: برگزاری 60 گفتمان دینی با موضوعات مختلف و متناسب، پاسخگویی به مسائل شرعی و بیان احکام، اعزام مبلّغ و مبلّغه، اعزام مداح اهل البیت (ع) و برگزاری محافل دعا و مناجات و مصیبت خوانی، برگزاری جلسات قرآن، اجرای مسابقات فرهنگی، همچنین توزیع دو عنوان کتاب «اعتکاف سنت حسنة و خلعت اعتکاف» از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در ایام اعتکاف بوده است.

رئیس اداره تبلغات اسلامی اندیمشک تصریح کرد: برگزاری مطلوب ایام اعتکاف با همکاری هیئت امناء، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و ائمه جماعات مساجد می‌سر شد که جای قدرانی و تشکر دارد.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در مدت 3 روز اعتکاف (23 الی 25اردیبهشت در ماه رجب المرجب در سطح 20 مسجد شهرستان اندیمشک 2 هزار و 16 نفر از مردم ولایتمدار و مؤمن این شهرستان حضور پیدا کردند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اعتکاف ، اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار