تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۶۳۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ پس از ثبت قرارداد:
عملکرد فرکی کار من را سخت کرده است
سرمربی جدید تیم فوتبال فولادخوزستان از حضور در این تیم خوشحال است و می گوید فرکی با عملکرد خوبش کار را برای من سخت کرده است.

 دراگان اسکوچیچ اظهار کرد: خوشحالم از این که به باشگاه فولاد خوزستان که باشگاهی مبارزه طلب است، آمده ام. حضورم در این باشگاه با شخصیت خودم نیز مطابقت دارد.

وی درخصوص حضورش در فولاد گفت: فولاد تیم خوبی است و باتوجه به خصوصیات کاری من، این تیم جایگاه خوبی برای ادامه کارم است. برای من خیلی مهم است که یک تیم، مبارزه طلب و جاه طلب باشد.

سرمربی فولادخوزستان درخصوص این موضوع که به نظر روند مذاکرات تان با باشگاه فولاد بسیار سریع طی شد، عنوان کرد: شاید حق با شما باشد، چرا که مذاکرات ما با باشگاه بسیار سریع انجام شد و این نشان دهنده این است که دو طرف دنبال چه چیزی بودند. ما نقاط اشتراک زیادی داشتیم. من هم از این که مذاکرات مان خیلی سریع انجام شد، بسیار خوشحال شدم و فکر می کنم فولاد باشگاهی برای من است.

وی در پاسخ به این سوال که از این که به فولاد آمده اید، چه احساسی دارید؟ گفت: احساس بسیار خوبی دارم و امیدوارم با تلاش همکاران، بازیکنان و هواداران تیم خوبی را بسازیم.

اسکوچیچ همچنین درباره انتخاب کادر فنی اش، عنوان کرد: باتوجه به این که روز گذشته قراردادم را امضا کردم در آینده از طریق مدیریت تیم، کادرفنی را اعلام می کنم. به هر حال آن چه برای من مهم است این می باشد که تیمم را به صورت صحیح تجزیه و تحلیل کنم.

وی در پاسخ به این سوال که از کادرفنی فعلی فولاد چه کسانی را حفظ می کنید؟ گفت: تا چند روز آینده این موضوع را هم خواهم گفت.

سرمربی فولادخوزستان درخصوص این که آیا لیست بازیکنان مورد نظر و مازاد خود را به باشگاه ارایه داده است یا خیر؟ خاطر نشان کرد: در حال حاضر خیر. باید روی این موضوع و بازیکنان فعلی تجزیه و تحلیل کنم. برای این که ببینم باید چند درصد از بازیکنان فعلی را هم حفظ کنم نیاز به بررسی دارم.

وی در پاسخ به این سوال که با چه رویکرد و هدفی به فولاد آمده است؟ گفت: من قبل از این که دنبال چه نتایجی باشم، هدفم این است که تیمی را درست کنیم که مورد توجه و پسند همه باشد. به هر حال فرکی کار خیلی سختی را برای من به جا گذاشته است ولی من ترسی را به خود راه نمی دهم و امیدوارم که موفق باشم.

اسکوچیچ درباره این که آیا هدفش دفاع از عنوان قهرمانی فولاد است؟ عنوان کرد: همیشه هدف من حفظ قهرمانی یا بودن در رده های بالای جدول است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه کسب جایگاه خاصی را از او خواسته است؟ گفت: خیر، به این صورت نیست ولی من برای خودم جایگاهی را تعیین کرده ام و همیشه به دنبال بهترین جایگاه هستم.

سرمربی جدید فولادخوزستان در مورد این که فرکی هم نظر مساعدی نسبت به انتخاب او داشته است، خاطر نشان کرد: من از حسن نظر فرکی بسیار سپاسگزارم. من همیشه او را می ستایم و امیدوارم مانند او موفق باشم.

وی در پاسخ به این سوال که به هواداران خوزستانی هم فکر کرده اید؟ گفت: به هر حال هواداران خوزستانی که فوتبال فهم هستند، مفهوم خیلی خوبی برای آمدن من به این جا هستند.

اسکوچیچ در پایان درباره آغاز تمرینات تیم فولادخوزستان بیان کرد: تمرینات تیم احتمالا 28 یا 30 خردادماه آغاز خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار