تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۳۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت از روحانی برای حضور در جام جهانی
"سانتیاگو ایرازابال مورائو" در خصوص دعوت از روسای جمهور جهان در برزیل در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی،ضمن بیان این مطلب گفت:در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴،همه روسای جمهور جهان به برزیل دعوت شده‌اند که آقای روحانی هم از این قضیه مستثنی نیست
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سفیر کشور برزیل در تهران به خبرنگار مهر گفت:  که همه روسای جمهور تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 به برزیل دعوت شده‌اند که رئیس جمهور ایران هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

"سانتیاگو ایرازابال مورائو" در خصوص دعوت از روسای جمهور جهان در برزیل در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی، ضمن بیان مطلب فوق  گفت: این باعث افتخار‌مان خواهد بود که آقای روحانی رئیس جمهور ایران را هم در برزیل ببینیم.

روسای جمهور ۱۴ کشور جهان در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ میلادی، برزیل در این کشور حضور خواهند داشت. قرار است دیلما روسف، از این فرصت استفاده کرده و برخی ملاقات های دو جانبه را نیز با سران کشورهای خارجی حاضر در جام جهانی انجام دهد.
 
رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل از روز پنجشنبه 22 خردادماه با دیدار تیم‌های فوتبال برزیل و کرواسی آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.
برچسب ها: جام جهانی ، روحانی
:
:
:
آخرین اخبار