تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۳۵۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک خبر داد ؛
تشکیل‌کمیسیون‌محیط‌زیست‌درشورای‌‌اندیمشک
عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک از طرح تشکیل کمیسیون محیط زیست در این شورا به منظور حفظ محیط زیست و عرصه های طبیعی این شهر خبر داد.

مهدی قلی‌کیانی امروز اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیسیون مشارکت دادن جدی و همه جانبه شهروندان در امر نگهداری و حفاظت از محیط زیست و عرصه‌های طبیعی شهر اندیمشک است.

وی افزود: در حال حاضر یکی از مسائل و مشکلات عمده شهر‌ها بحث محیط زیست و چگونگی نگهداری از آن می‌باشد و در صورت تشکیل این کمیسیون برنامه داریم که با همکاری موسسه‌های مردم نهاد دوست دار محیط زیست این کار را به صورت هماهنگ و برنامه ریزی شده انجام دهیم.

عضو شورای شهر اندیمشک اضافه کرد: پیشنهاد تشکیل این کمیسیون در قالب یک طرح به شورا ارائه شده و در صورت تصویب در صحن شورا اقدامات بعدی برای عضو گیری انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر موسسه‌های مردم نهاد دوست دار طبیعت در این شهر فعالیت دارند که در صورت تشکیل این کمیسیون و با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری و همکاری سایر ادارات مرتبط می‌توان این اقدامات را در مسیر‌های مناسب هدایت کرد.

قلی‌کیانی، تلاش در جهت جلوگیری از تخریب محیط زیست و بررسی طرح و لوایح مرتبط با مسائل زیست محیطی و اعلام نظر کار‌شناسی را از دیگر اهداف تشکیل این کمیسیون برشمرد و تصریح کرد: جلب مشارکت فعالین غیردولتی، بخش خصوصی و سمن‌ها، استفاده از مشاوران علمی و تجربی صاحب نظر در مسائل زیست محیطی، جلوگیری از پخش و گسترش نخاله‌ها در سطح شهر و اطراف و حریم راه‌ها و باغات را از دیگر اهداف تشکیل این کمیسیون عنوان کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار