تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۳۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط آیت‌الله موسوی جزایری انجام شد ؛
ابلاغ پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی‌
آیت‌الله موسوی جزایری با ابلاغ پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: از طرف رهبر معظم انقلاب از مدیران رسانه‌های اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنم
آیت‌الله موسوی جزایری با ابلاغ پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: از طرف رهبر معظم انقلاب از مدیران رسانه‌های اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنم و می‌دانم ایشان از برگزاری چنین برنامه‌هایی خوشحال هستند.

نشست مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی، شامگاه چهارشنبه با حضور نمایندگان رسانه‌های 30 کشور در محل هتل پارس اهواز برگزار شد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری از سخنرانان این نشست بود که به‌زبان عربی به ایراد سخنرانی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با ابلاغ پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی اظهار کرد: از طرف رهبر معظم انقلاب از رؤسا و مدیران رسانه‌های اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنم و می‌دانم ایشان از برگزاری چنین برنامه‌هایی خوشحال هستند.

وی با بیان اینکه اکنون دشمنان تلاش می‌کنند تا رسالت پیامبر اکرم(ص) را انکار کنند به نقش رسانه‌های اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه‌های اسلامی وظیفه دارند ابتدا با هم وحدت داشته باشند و سپس به دفاع از رسالت پیامبر عظم الشأن اسلام بپردازند.

امام جمعه اهواز دین اسلام را دین اتحاد و همبستگی خواند و گفت: امام خمینی(ره) در این راه تلاش‌های بسیاری کرد و توطئه‌های دشمنان در راستای ایجاد تفرقه میان مسلمانان را ناکام گذاشت.

به‌گفته آیت‌الله جزایری دشمنان به‌صورت شبانه‌روزی برای خدشه وارد کردن به چهره اسلام تلاش کرده با جنایت‌های شیطانی خود سعی دارند تا روزنه‌ای را برای ورود صهیونیست‌ها به کشورهای اسلامی باز کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار