تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۴۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعید حلافی‌زاده:شرایط جور شود دوست دارم به خوزستان برگردم
بازیکن خوزستانی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: شرایط جور شود باز هم دوست دارم به خوزستان برگردم.

سعید حلافی‌زاده متولد سی‌ام اردیبهشت 1369 در اهواز، سابقه بازی در تیم‌های صنعت نفت آبادان، پاس همدان، پرسپولیس، راه‌آهن، مس سرچشمه، صنعت نفت آبادان، داماش گیلان و پیکان تهران را دارد. این بازیکن آبادانی تیم پیکان تهران با گلی که در مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز در پلی آف لیگ برتر فوتبال ایران به ثمر رساند منجر به صعود تیم پیکان به لیگ برتر ایران شد.

گفت و گوی وی را در مورد شرایطش در فصل آینده در زیر بخوانید .

آقای حلافی از تعطیلات خوب استفاده کردید؟

بعد از پایان بازی با فجر سپاسی که خوشبختانه به لیگ برتر صعود کردیم به شمال آمدم و فعلاً دور از هیاهوی فوتبال به استراحت می‌پردازم.

فصلی که گذشت فصل عجیبی برای سعید حلافی بود...

اصلاً دوست ندارم در مورد ابتدای فصل گذشته صحبت کنم هر چه بود تمام شد و به خاطره‌ها پیوست.

چطور شد به داماش رفتید و سرانجام سر از پیکان درآوردید؟

عرض کردم دوست ندارم در مورد شرایط حضورم در داماش صحبت کنم اما خوشبختانه با صحبت‌هایی که با آقای دایی داشتم از آن شرایط خارج شدم و قرار بود به پرسپولیس ملحق شوم که متاسفانه شرایط جور نشد به پرسپولیس بروم. سرانجام با صحبت‌هایی که با فرهاد کاظمی داشتم به تیم پیکان پیوستم و از تصمیمی که گرفتم خیلی راضی‌ام و نیم فصل خوبی را با پیکان سپری کردم.

با گل سعید حلافی، پیکان به لیگ برتر صعود کرد.. چه حسی داشتید؟

این گل با زحمت دیگر بازیکنان تیم به ثمر رسید و من هم سهم کوچکی در این گل داشتم اما خوشبختانه با گلی که به ثمر رساندم تمام آن اتفاقات را به فراموشی سپرده‌ام.

امسال در پیکان خواهید ماند؟

هنوز در مورد آینده‌ام تصمیم نگرفته‌ام و کسی هم از پیکان در این رابطه تماسی نداشته است و منتظر می‌مانم تا از جانب پیکانی‌ها تماس بگیرند.

 با توجه به اینکه ارتباط خوبی با علی دایی دارید، آیا از پرسپولیس پیشنهاد ندارید؟

من هنوز در مورد تیم آینده‌ام تصمیم نگرفته‌ام. برایم افتخار هست که با علی دایی در ارتباطم و اگر پیشنهادی شود 100 درصد به خاطر علی آقا قبول خواهم کرد. کار کردن با اسطوره فوتبال ایران و آسیا افتخار بزرگی‌ است که برای هر بازیکنی به راحتی فراهم نمی‌شود.

آیا از تیم‌های خوزستانی فولاد، استقلال و نفت مسجدسلیمان به شما پیشنهادی شده است؟

در این رابطه اول باید شرایط جور شود، اگر این شرایط فراهم شود دوست دارم در کنار خانواده‌ام به فوتبال بپردازم ولی هنوز پیشنهادی برای بازی کردن در تیم‌های خوزستانی ندارم.

این روزها در فوتبال ایران در مورد جعلی بودن کارت‌های معافیت پایان خدمت بعضی از بازیکنان صحبت‌هایی شده از جمله خود شما؟

من چهار سال است با این کارت دارم فوتبال بازی می‌کنم و بارها و بارها هم استعلام کرده‌اند اما در فوتبال ایران همیشه از این حاشیه‌ها بوده است و همچنان هم ادامه خواهد داشت. کارت من هیچ مشکلی ندارد.

و صحبت پایانی شما؟

تشکر می‌کنم از شما و دیگر همکارانتان و تشکر از علی دایی و فرهاد کاظمی که من را از آن شرایط بد و سخت بیرون آوردند. همچنین از خانواده عزیزم هم بابت شرایطی که برایم فراهم  کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار