تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۴۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
فهرست نهایی نفت مسجدسلیمان تا 10 روز آینده اعلام می‌شود
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تا 10 روز آینده فهرست نهایی تیم نفت مسجدسلیمان را اعلام می‌کنیم.

مجید باقری‌نیا امروز با بیان اینکه فهرست نهایی تیم نفت مسجدسلیمان در روزهای آینده و نهایتاً تا 10 روز آینده اعلام می‌شود، اظهار کرد: هنوز با هیچ بازیکنی قرارداد منعقد نشده است و تنها در حال رایزنی با بازیکنان هستیم.

وی ادامه داد: در اردوها و تمرینات بازیکنان انتخاب می‌شوند و با آن‌ها عقد قرارداد خواهد شد و برای انتخاب بازیکنان عجله نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: برای انتخاب دروازه‌بان تیم در حال رایزنی هستیم و تلاش داریم تا بازیکنی خوب و خوش‌تکنیک برای تیم انتخاب کنیم و در این زمینه مذاکرات آغاز شده است.

وی عنوان کرد: رضا حیدری دروازه‌بان فصل گذشته فولاد یزد قراردادش با تیمش به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود و به این دلیل با وی نیز مذاکره کرده‌ایم.

باقری‌نیا خاطر نشان کرد: 2 اردو در تابستان سال‌جاری تشکیل خواهد شد و هر 2 داخل کشور هستند و مکان برپایی اردوها بروجرد و سرعین تعیین شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان تصریح کرد: با برخی از بازیکنانی که برای حضور در لیست نهایی تیم در نظر داریم مذاکره شده است و با آن‌ها به توافق رسیده‌ایم و با برخی دیگر نیز در حال رایزنی هستیم که پس از نهایی شدن، لیست را اعلام خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار