تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۵۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان تاکید کرد ؛
ضرورت استخدام‌نیروهای‌متخصص‌در شهرداری‌ها
معاون عمرانی استاندار خوزستان از برخی استخدام ها انتقاد کرد و گفت: جذب نیروهای متخصص در شهرداری ها ضروری است.

احمد سیاحی روز پنجشنبه در گردهمایی روسای شوراهای شهرهای استان خوزستان که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد اظهار کرد: شوراها نباید در امور استخدام در شهرداری دخالت کنند و رابط داشته باشند.

وی استخدام نیروهای غیر متخصص در شهرداری ها را یک معضل دانست و بیان کرد: شوراهای شهر افرادی را در شهرداری ها استخدام کرده اند که تخصصی در سمت های خود ندارند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات شهرهای این استان اذعان کرد: در شهرهای ما مشکلات زیادی از جمله در بخش آب، فاضلاب، خدمات شهری و راه و شهرسازی وجود دارد.

وی خدمات ارائه شده به شهروندان را دارای نقص بیان کرد و گفت: سعی می کنیم این مشکلات را برطرف کنیم و خدمات بهتری به هم استانی های خود ارائه دهیم.

سیاحی با دعوت اعضای شوراهای شهر برای همگرایی با شهرداران متذکر شد: باید از گفتن برخی مسائلی که در این جلسه مطرح شد پرهیز کرد زیرا خارج از شان یک عضو شورای شهر است.

وی مهمترین مساله برای اعضای شوراهای اسلامی در شهرهای گوناگون را همدلی و همگرایی با شهرداران عنوان کرد.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
0
0
تا زمانی که یک نفر با مدرک کاردنی عمران بدون ازمون و با رابطه استخدام میشه و هم اکنون هم شهردار یک منطقه شده و همگی افراد هم او را مهندس خطاب میکنند . . .وضع از این بهتر نمیشه .
:
:
:
آخرین اخبار