تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۵۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آرش افشین :برای تکرار قهرمانی سال گذشته‌مان تلاش می‌کنیم
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امسال هم با تمام قدرت وارد مسابقات می‌شویم تا بتوانیم قهرمانی سال گذشته‌مان را تکرار کنیم.

آرش افشین امروز اظهار کرد: مذاکراتم با یک تیم تهرانی به آن صورتی که در رسانه‌ها مطرح شده است، صحت ندارد و خیلی جدی نیست.هنوز تصمیمی نگرفته‌ام ولی قطعا اولویتم با فولاد است.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه هر بازیکنی دوست دارد در فولاد بازی کند، عنوان کرد: طی چند روز آینده به باشگاه می‌روم تا صحبت کنیم و ببینم شرایط به چه صورتی است.

وی در ادامه درباره جدایی حسین فرکی از این تیم تصریح کرد: همگی دوست داشتیم که فرکی در تیم بماند، به هر حال ما دو سال با وی کار کردیم و همگی او را دوست داریم ولی فرکی با توجه به شرایطی که داشت، نمی توانست بماند. من هم به شخصه بسیار علاقه داشتم که وی در فولاد بماند، چرا که شرایط بسیار خوبی داشتیم ولی همانطور که گفتم او به دلیل مشکل جسمانی که داشت دیگر نمی‌توانست ادامه دهد و برا وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 افشین همچنین درباره دراگان اسکوچیچ، سرمربی جدید فولاد هم گفت: اسکوچیچ فصل گذشته همراه با ملوان نتایج بسیار خوبی کسب کرد.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: این که بخواهیم جایگاهمان را حفظ کنیم، بسیار سخت است ولی امسال هم با تمام قدرت وارد مسابقات می‌شویم تا بتوانیم قهرمانی سال گذشته‌مان را تکرار کنیم. در لیگ چهاردهم کارمان از فصل قبل بسیار سخت‌تر است، چراکه  امسال انتظارات از تیم ما بسیار بالاتر رفته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار