تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۶۵۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشارکت ستادبازسازی عتبات‌عالیات درساخت صحن حضرت فاطمه(س)
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: این ستاد به صورت رسمی مشارکت در ساخت پروژه عظیم صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف را پذیرفت.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی افزود: سهمیه ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در سال جاری 60میلیارد ریال تعیین شده است که این مبلغ از محل جذب مشارکت های مردمی استان تامین خواهد شد.

وی گفت: در صورت تامین هزینه ساخت هر متر مربع از صحن مطهر حضرت فاطمه(س) به مبلغ 30میلیون ریال، سند افتخار در مشارکت این پروژه به خیران نیکوکار خوزستانی اهدا می شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در ادامه از عموم مردم متدین و دوستدار اهل بیت عمصت و طهارت(س) خواست کمک های اهدایی خود را به ستادمرکزی اهواز یا دفاتر فرعی بازسازی عتبات عالیات خوزستان در شهرستان ها تحویل دهند.

حجت الاسلام موسوی ابراز امیدواری کرد سهمیه استان خوزستان برای مشارکت در ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در سال جاری محقق شود.

ساخت صحن حضرت فاطمه(س) در بارگاه ملکوتی امیر مومنان حضرت علی (ع) با زیربنایی افزون بر 140هزار متر مربع توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از سه سال پیش شروع شده است.

ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان هم اکنون پروژه طلاکاری ایوان حرم علوی(ع) ، ساخت پنج در حرم امامین عسکریین(ع) و بازسازی حرم منور حضرت زینب (س) در کشور سوریه را در دست دارد.

به گفته حجت الاسلام موسوی، این ستاد کمک های نقدی و غیرنقدی(طلا و نقره) اهدایی مردم را بدون دخل و تصرف به نیت اهدا کننده به مصرف می رساند ضمن آنکه تاکنون هیچ گونه کمک دولتی برای پروژه های بازسازی در شهرهای مقدس عراق را دریافت نکرده و نمی کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار