تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۵۸۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیا قطارشوراهای شهر خوزستان روی ریل استیضاح افتاده است؟
مشکلات مالی شهرداری ها به تبع برخی برخی مشکلات در کشور از عمده ترین دلایلی است که نارضایتی را از شهرداری ها افزایش داده است. همچنین برخی معتقدند افزایش تعداد اعضای شواری شهر در دوره چهارم و طبیعتا افزایش خواسته ها و توقعات اعضاء، شهرداران را که از یک سو می بایست با مشکلات فراوان در حوزه مدیریت خود دست و پنجه نرم کنند، در زمین شورا زمین گیر می کند
خوزنیوز: یکشنبه شب و در راستای اجرای ماده 73 قانون وظایف و اختیارات شوراها، جلسه استیضاح شهردار اندیمشک در محل شورای شهر برگزار گردید و  با هشت رای موافق از 11 رای شهردار اندیمشک از سمت خود عزل شد. مخالفان شهردار عملکرد ضعیف در حوزه نظافت، فضای سبز، آسفالت معابر، عدم همت در مبارزه با فساد در شهرداری، جذب غیرقانونی نیروها در شهرداری، انتقال نیروهای فصلی به اداری و عدم برخورد با تصرفات فضای سبز را از عمده دلایل استیضاح برشمرند.



این درحالی است که اوایل خرداد ماه نیز شهردار بهبهان استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرد و شنیده ها حکایت از آن داشت که این استعفا به درخواست اکثریت اعضای شواری شهر بوده که شاید بتوان گفت استیضاح مسالمت آمیز در شورای شهر بهبهان رخ داد.

اخیرا نیز زمزمه هایی بگوش می رسد  که در یکی از شهرهای بزرگ استان نیز اکثریت اعضای شورای شهر عزم خود را جزم کرده اند تا یکی دیگر از شهرداران را از کرسی مدیریت شهری به پایین بکشند.

تغییر مسیر و رفتن قطار فعالیت شوراها به ریل استیضاح خصوصا  آنکه ذهن شهروندان خوزستانی از استیضاح های دنباله دار شهرداران در دوره های پیشین - بویژه دوره سوم - شورای شهر خالی نیست، نیازمند بررسی از سوی مسئولین مربوطه در استانداری و کارشناسان می باشد چرا که در نبود ثبات مدیریت شهری، کور سوی امیدی هم که به بهبود وضعیت شهرهای استان وجود دارد نیز از بین خواهد رفت.

مشکلات مالی شهرداری ها به تبع برخی برخی مشکلات در کشور از عمده ترین دلایلی است که نارضایتی را از  شهرداری ها افزایش داده است. همچنین برخی معتقدند افزایش تعداد اعضای شواری شهر در دوره چهارم و طبیعتا افزایش خواسته ها و توقعات اعضاء، شهرداران را که از یک سو می بایست با مشکلات فراوان در حوزه مدیریت خود دست و پنجه نرم کنند، در زمین شورا زمین گیر می کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
مسعود
|
Finland
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
1
3
من مشکل شهردار بهبهان رو نمیدونم اما اندیمشک واقعا این کار لازم بود
چندین ساله این شهر شهردار خوبی نداره یکی پشت سر هم میان بدهی انبار میکنن و میرن
دخالت کلیشه ای ... هم بی تاثیر نیست، حتما یادتون هم میاد که حتی اخبار سراسری به تمسخر گفت کهبرای اولین بار در دنیا یه فرماندار شهردار شد و شهردار فرماندار.
زنبورک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
همون کسانی که یه موقعی میگفتن نباید توی کار شوراها دخالت کرد و جابه جایی بین فرماندار و شهردار رو تمسخر میکردن حالا با دخالت مستقیم باعث این استیضاح شهردار شدن. خودشون اوردنش ولی چون زیربار ....
سلام
|
United States of America
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
واقعا شهردار اندیمشک باید عوض میشد
دلیل اول این بود که غیربومی بود
دلیل دوم انتصابات ...
دلیل سوم کم کاری در شهر
دلیل چهارم همکاری نکردن با مسولین شهرستان و ...
وقتی ۸نفر رای موافق دادن ببینید چقدر مشکل داشته تشکر از شورای اندیمشک
اندیمشکی
|
Finland
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
0
0
کار بسیار مهمی کردن شهردار اندیمشک رو عوض کردن
:
:
:
آخرین اخبار