تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۶۰۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ﻋﻀﻮ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺑﻮﺩﺟﻪ مجلس:
توسعه جاده‌های‌ارتباطی ۴ شهرستان درسال93
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از توسعه جاده‌های ارتباطی ۴ شهرستان خوزستان در سال ۹۳ خبر داد.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: جاده‌های ارتباطی 4 شهرستان مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در استان خوزستان در سال 93 توسعه می‌یابند.

وی عنوان کرد: در طول سال‌های متمادی در توزیع منابع مالی برای راههای بین شهری و روستایی در 4 شهرستان مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا بی‌مهری‌های زیادی شده است.

ﻋﻀﻮ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، ﺑﻮﺩﺟﻪ ﻭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺕ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ با بیان اینکه مسیر‌ها و جاده‌های ارتباطی نامطلوبی در این 4 شهرستان داریم افزود: یکی از اولویت‌های کاری ما ترمیم این راه‌ها بود که با استفاده از منابع شرکت نفت و راه و شهر سازی تلاش‌هایی را برای حل این مشکل آغاز کرده‌ایم.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال‌های 1391 و 1392 به دلیل کمبود اعتبار کار‌ها به کندی انجام می‌شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری با توجه به تامین منابعی که انجام شده پروژه‌ها فعال هستند و به امید خدا بهسازی و بازسازی مسیرهای مسجدسلیمان به هفتگل، مسجدسلیمان به لالی و مسجدسلیمان به اندیکا انجام خواهند شد.

جلیلی اضافه کرد: بهسازی و بازسازی مسیرهای یاد شده در دستور کار قرار گرفته شده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستند که کار اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

ﻋﻀﻮ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، ﺑﻮﺩﺟﻪ ﻭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺕ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ یادآور شد: بهسازی و بازسازی جاده مسجدسلیمان به ایذه نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی است که کار آن در سال جاری آغاز می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار