تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۶۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد ؛
سفره‌های مهربانی هلال احمر، میزبان نیازمندان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، میزبان مهمانان نیازمند خداوند بر سر سفره‌های مهربانی هستند.

علی خدادادی امروز اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال، با برپایی سفره‌های مهربانیِ داوطلبان در دو بخش روستایی و شهری سراسر استان، نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانواده یا خانواده‌های بی‌سرپرست، ایتام و خانواده‌های کم برخوردار مناطق محروم، خانواده‌های زندانیان و محرومان، معلولان، سالمندان و از کار افتادگان اطعام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طرح سفره‌های مهربانی در ماه مبارک رمضان در تمام شعب، مراکز و خانه‌های داوطلب سراسر استان، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی مذهبی شهری و روستایی، منازل و محافل در اختیار خیرین و داوطلبان جمعیت اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: دعوت از اساتید، روحانیون، مسئولان و افراد برجسته و هنرمندان و ورزشکاران برای حضور در مراسم و آیین سفره‌های مهربانی و همچنین دعوت از خانواده‌های نیازمند به خصوص در روستاها و حاشیه شهرها، خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست، خانواده زندانیان و مراکز نگهداری سالمندان و ایتام جهت حضور در مراسم افطاری از جمله برنامه‌های این سفره‌های آسمانی است.

وی ادامه داد: ایجاد تعامل با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و جلب مشارکت آنها در تامین مواد غذایی سفره‌های مهربانی، استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود خیرین و نیکوکاران، رستوران‌ها، هیئت‌های مذهبی و موسسات خیریه، برپایی چادرهای سلامت و اهدای خون در شب‌های قدر، برپایی محفل انس با قرآن، دعا و نیایش، مداحی و مرثیه سرایی، اهدای بسته‌های فرهنگی، سخنرانی علمی مذهبی و اجرای دیگر برنامه‌های فرهنگی مناسب با شان ماه مبارک رمضان نیز از سایر برنامه‌های اجرایی این جمعیت است.

خدادادی تصریح کرد: تمام کمک‌های اهدایی داوطلبان با حفظ اصل کرامت انسانی نیازمندان توزیع می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار