تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۶۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر شوشتر خبر داد ؛
تکمیل پروژه پارک داریون شوشتر
عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: آسفالت پارک داریون شوشتر در بخش ساحلی انجام شده است و در حال حاضر قابل استفاده است.

حمید جاگیر ظهر امروز در بازدید از پارک داریون شوشتر اظهار کرد: پروژه آسفالت محور ساحلی پارک داریون شوشتر با بیش از 410 تن آسفالت به پایان رسیده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این پارک افزود: تردد بسیار پرحجم خودرو در ساحل رودخانه باعث می‌شود تا گرد و غبار بسیار زیادی به دلیل عدم آسفالت محور ساحلی به وجود آید و به این دلیل آسفالت این محور در دستور کار شورای شهر قرار گرفت که روز گذشته این پروژه اجرا شده است.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به متراژ آسفالت انجام شده در این منطقه گفت: در این پروژه بیش از 54 هزار متر مربع آسفالت شده است که اعتبار آن از بخش جاری شهرداری تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه در تامین اعتبار این پروژه مشکل خاصی وجود ندارد، ادامه داد: در این منطقه بیش از 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و برای تامین این اعتبار مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: به دلیل ترافیک زیاد و تردد پرحجم خودرویی در این محور آسفالت استفاده شده در این بخش با ضخامت شش سانتی‌متر اجرا شده است تا دوام بیشتری داشته باشد.

پارک داریون به ویژه در بخش ساحلی از بهترین و شلوغ‌ترین پارک‌های شوشتر است که در ایام ماه مبارک رمضان در اواخر شب با استقبال بسیار زیاد مردم شوشتر مواجه می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار