تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۷۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک کشته و 4 زخمی در سقوط سواری به دره ایذه
رئیس جمعیت هلال احمر ایذه از سقوط یک دستگاه خودرو سواری با پنج سرنشین در منطقه سادات حسینی شهرستان و اعزام نیروهای امدادی هلال احمر به محل وقوع حادثه خبر داد.

کورش مهرزادگان از سقوط یک دستگاه خودرو سواری با پنج سرنشین در منطقه سادات حسینی شهرستان و اعزام نیروهای امدادی هلال احمر به محل وقوع حادثه خبر داد و اظهار کرد: عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان سقوط ماشین سواری و کودک مصدوم در سفید کوه انجام شد.

وی افزود: شامگاه پنج شنبه یک دستگاه خودرو سواری پژو که با پنج سرنشین از منطقه سادات حسینی در حال حرکت به سمت ایذه بود در عمق 300 متری دره اطراف جاده سقوط کرده و متاسفانه یک نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داده و چهار نفر دیگر به شدت مجروح شده و توسط نیروهای امدادی هلال احمر به بیمارستان شهدای ایذه انتقال داده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از انتقال به بیمارستان به علت نبود امکانات و پزشک متخصص کافی در بیمارستان، این مجروحین به مراکز درمانی اهواز اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه همچنین از نجات کودک ساکن در ارتفاعات سفید کوه در شهرستان ایذه خبر داد.

وی عنوان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در عملیات امدادی در منطقه سفید کوه شهرستان توانستند یک کودک را در این منطقه نجات دهند.

مهرزادگان یادآور شد: به دنبال آسیب‌دیدگی این کودک و بدحالی آن در منطقه صعب العبور ارتفاعات سفید کوه، و نبود جاده و راه‌های دسترسی به محل جهت فرستادن آمبولانس به منطقه، نیروهای امداد و نجات شهرستان به محل اعزام گردیده و توانستند با نجات این کودک آنرا به بیمارستان انتقال دهند.

به گزارش  فارس، محور مواصلاتی ایذه به اصفهان و چهارمحال و بختیاری در طی روزهای اخیر تعطیلات از سوی پلیس راه استان، به عنوان پرترددترین محور استان و محورهای کشور شناخته شده بود و از رانندگان درخواست احتیاط و همکاری بیشتری با پلیس راه شده بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار