تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۷۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جدید هلال احمر اهواز منصوب شد
در مراسمی با حضور مدیر عامل و معاونین ستادی جمعیت هلال احمر خوزستان، سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهواز معرفی شد.

مراسم معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز روز گذشته با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین ستادی هلال احمر استان در سالن کنفرانس این جمعیت  انجام شد.

در این مراسم سید فتح الله هاشم نژاد به عنوان سرپرست جدید هلال احمر شهرستان اهواز معرفی و از خدمات و فعالیت های قدرت الله درخشیده تقدیر و تشکر شد.

در مراسم معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز، علی خدادادی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در سخنانی بر لزوم ایجاد تحول در بخش های مختلف جمعیت تاکید و به تشریح برنامه های جدید این جمعیت در استان پرداخت.

وی در ادامه در زمینه های ایجاد انگیزه در کارکنان و داوطلبان، توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، بالا بردن توان امدادی و افزایش خودکفایی و درآمد زایی مطالبی را رائه کرد.

در پایان سید فتح الله هاشم نژاد سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهواز طی سخنانی گسترش آموزش های امدادی، اجرای برنامه های فرهنگی و رفاهی با هدف ایجاد انگیزه در کارکنان و داوطلبان را از برنامه های خود اعلام کرد.

وی همچنین گسترش فعالیت های درمانی و حمایتی و تلاش در زمینه بالا بردن توان پاسخ گویی در حوادث را به عنوان اولویت های کاری خود بیان کرد.

هاشمی نژاد پیش از این رئیس اداره بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان خوزستان بوده و در این سمت نیز خدمت رسانی کرد.

وی همچنین رئیس جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر، معاون امداد و نجات و رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش های تخصصی جمعیت هلال احمر استان خوزستان بوده است.
:
:
:
آخرین اخبار