تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۷۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سبزعلی عنوان کرد:
تقاضای‌افزایش‌بودجه از شهرداری درصورت اتمام بودجه طرح نهضت آسفالت در اهواز
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اهتمام این شورا بر حل مشکل آسفالت معابر در شهر، گفت: در صورتی که در این بخش با مشکل اتمام بودجه مواجه شویم از شهرداری تقاضای افزایش بودجه 50 میلیارد تومانی خواهیم کرد.

غلامرضا سبزعلی عنوان کرد: برای حل مسئله آسفالت در کلان شهر اهواز به بودجه بسیار زیادی نیازمند هستیم که حال در اختیار شهرداری وجود ندارد اما در این زمان ما ترمیم آسفالت مناطق چندگانه اهواز را اولویت بندی کرده ایم و بر اساس این اولویت بندی تاکنون چندین منطقه را که دچار مشکلات فراوانی در این زمینه بوده اند را اصلاح کردیم.

وی افزود: یکی از مناطق کلان شهر اهواز که مشکلات فراوانی در بخش آسفالت دارد کوی ملاشیه بوده که ما در این زمان با بررسی فراوان و با کمک شورا یارهای این منطقه خیابان های اصلی که دارای مشکل فراوان تری بودند را شناسایی و آسفالت کردیم.

عضو چهارمین شورای شهر اهواز با تاکید به اینکه ما به دنبال ایجاد یک نهضت آسفالت در مناطق حاشیه شهر هستیم، اظهار کرد: شورای شهر اهواز برنامه های فراوانی برای آسفالت در مناطق کوی ملاشیه، زرگان، آقاجاری و عین دو دارد.

سبزعلی با اشاره به برگزاری یک مناقصه برای ایجاد آسفالت در منطقه کوی جمهوری اسلامی ( آخر آسفالت) گفت:  برای ایجاد آسفالت مناسب در این منطقه به 300 تا 400 میلیون تومان نیازمند هستیم.

وی عنوان کرد: در صورتی که بودجه شهرداری اهواز در بخش آسفالت معابر به اتمام برسد از طریق شورای شهر اهواز تقاضای  افزایش بودجه 50 میلیارد تومانی خواهیم کرد تا به فعالیت های خود ادامه دهیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار