تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۷۹۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع 35هزار سبدبهداشتی‌وغذایی بین نیازمندان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در یک ماه اخیر بیش از 35 هزار سبد بهداشتی و غذایی توسط هلال احمر بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

دکتر علی خدادادی اظهارکرد: هلال احمر با توجه به رسالتی که دارد و با تأسی از سیره نبوی، به منظور کمک به نیازمندان، توزیع سبدهای بهداشتی و غذایی بین خانواده های نیازمند را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در یک ماه اخیر 35 هزار و 442 سبد بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند شامل هزار و 362 خانواده زندانی، هزار و 678 خانواده معلول، 4 هزار و 843 خانواده سالمند، 8 هزار و 317 نفر از ایتام، 13 هزار و 381 نفر از زنان سرپرست خانوار و 5 هزار و 861 مورد از خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: ارزش ریالی این سبدها در مجموع 8 میلیارد و 222 میلیون ریال بوده که حامی اقلامی مانند برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، سویا، گوشت، مواد شوینده، آرد، خرما، چای، قند و شکر، مرغ، غذای آماده، پوشاک و غیره است.

خدادای اظهار کرد: در توزیع این سبدها به خانواده های نیازمند، در مجموع هزار و 800 نفر از داوطلبان جمیعت هلال احمر، خیرین و عوامل اجرایی مشارکت داشتند.

وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که در یک ماه گذشته انجام شد، برپایی کاروان ها و چادرهای سلامت در مناطق محروم و حاشیه شهرها بود که در این طرح 13 کاروان با 125 نفر در قالب پزشک، پیراپزشک و عوامل اجرایی به مناطق محروم اعزام شدند. در این طرح هزار و 100 نفر نیز به طور رایگان ویزیت و 550 بسته فرهنگی و خود امدادی بین مردم توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در طرح کاروان های سلامت 222 مورد مشاوره انجام شد و هزار و 262 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر اهدای خون داشتند.
:
:
:
آخرین اخبار