تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۷۹۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن قاسم خبر داد:
احتمال حضور خالدی در دیدار فولاد باپرسپولیس
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از احتمال حضور امید خالدی بازیکن مصدوم این تیم در بازی حساس در برابر پرپسولیس تهران در هفته جاری خبرداد.

محمد حسین ابن قاسم اظهار کرد: بازی حساس تیم فوتبال فولاد خوزستان در برابر پرسپولیس تهران در حالی پنج شنبه هفته جاری در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار می شود که سه بازیکن فولاد هم اکنون در بند مصدومیت هستند.

وی افزود: بختیار رحمانی هم اکنون جدی ترین آسیب دیدگی را در بین بازیکنان فولاد خوزستان دارد و رباط صلیبی وی پاره شده است به همین دلیل حداقل هفت ماه قادر نیست فولاد را همراهی کند.
ابن قاسم عنوان کرد: رحمانی هفته آینده برای عمل به تهران می رود زیرا زانوی این بازیکن ورم دارد باید ابتدا پای او را به آستانه حرکتی برسانیم و پس از اینکه ورم پایش خوابید او می تواند عمل کند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص مصدومیت آرش افشین بازیکن دیگر فولاد خوزستان نیز گفت: این بازیکن بعد از مدتها مصدومیت دویدن را آغاز کرده و هم اکنون فعالیت هایش برای کسب آمادگی را انجام می دهد. افشین از هفته آینده کار خود را زیر نظر مربی بدنساز دنبال می‌کند.

ابن قاسم در خصوص امید خالدی هافبک راست فصل قبل تیم فولاد که سال قبل بازی های مناسبی را در ترکیب فولاد از خود به نمایش گذاشت، عنوان کرد: خوشبختانه این بازیکن دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر پزشکان انجام می دهد تلاش می کنیم او را برای بازی روز پنج شنبه آماده کنیم. در صورت صلاحدید کادرفنی تیم فولاد، احتمال حضور این بازیکن مقابل پرسپولیس وجود دارد.

از سری رقابت های هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، روز پنج شنبه دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز در برابر هم صف آرایی می کنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار