تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۶۷۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پي مطرح شدن استفاده از روغن پالم در شير ؛
جنجال‌سازي‌ها به ضرر صنعت لبنيات است
رييس هيات مديره تعاوني دامداران بهبهان گفت: ‌ممكن است در كشور يك واحد صنعتي و توليدي خطايي را انجام داده باشد اما نبايد اين مساله را به كل واحدهاي توليدي كشور تعميم داد و به صنعت ضربه زد.

غلام‌حسين رنجبرها اظهاركرد: جنجال‌سازي‌ها براي صنعت شير و لبنيات به ضرر اين صنعت است.

وي افزود: اخيرا در كشور مساله استفاده از روغن پالم در توليد شير پرچرب مطرح شده كه طرح مسايلي از این قبيل فقط باعث نگراني مردم از مصرف لبنيات و آسيب به بخش توليد مي‌شود.

رنجبرها تصريح‌كرد: در حال حاضر در زماني اين مسايل مطرح می‌شود كه سرانه مصرف شير و لبنيات پايين است و گسترش مسايل حاشيه‌اي و جنجالي در كشور باعث كاهش هرچه بيشتر سرانه مصرف لبنيات خواهد شد.

وي عنوان‌كرد: ‌ما مخالفتي با انتقاد و برخورد و افشاگري متخلفان در صنعت و توليد نداريم اما افشاگري و بزرگنمايي اين مسايل به توليد ضربه مي‌زند و مردم در زمينه لبنيات نگران مي‌شوند كه در نتيجه مصرف پايين خواهد آمد.

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از کارخانجات تولیدی لبنیات استان، در توليد شير پرچرب خوزستان از روغن پالم استفاده نمي‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
0
0
پس به صنعت ضربه نخوره ولی به مردم ضربه بخوره!؟ سلامت مردم مهمتره یا سود در صنعت؟ ما افتخار میکنیم که وزیر بهداشت چنین صریح و صادقانه به مردم هشدار دادو نسبت به تخطی برخی از این صنعت از قانون، در مواد غذایی مردم را آگاه نمود، تا بقیه ی کارخانه های مواد غذایی جرات چنین کاری نداشته باشند و با سلامت مردم بازی نکنند

اینقدر به فکره منفعت نباشید اگر به فکره اقتصاد کشوره عزیزمان هستیدنخست به سلامت مردم بایندیشید سپس سود در صنعت ،زیرا بیمارییهای مردم ناشی از ندانم کاری در صنعت مواد غذایی ضررش بیش از منفعتش است و این دولت و مردم هستن که متحمل درد و رنج و هزینه های سنگین ناشی از بیماری میشود
جناب رئیس هیات مدیره تعاونی دامداران بهبهان صنعت مواد غذایی شوخی نیست بهتر است که مردم نگران شوند و کمی در خرید دقت کنند تا اینکه ندانسته به خورد مردم ... دهید و مردم را بیمار کنید
:
:
:
آخرین اخبار