تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۶۸۰۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری‌نیا: احساسی بازی کردیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی با پدیده دچار اشتباهات فردی و احساسی شدیم.

مجید باقری نیا در نشست خبری پس از دیدار با پدیده اظهارکرد: من در مصاحبه پیش از بازی هم گفتم که این بازی برای ما سخت است ولی فکر نمی کردم تا این حد سخت باشد.

وی ادامه داد: از بازیکنام انتظار داشتم کمی بیشتر منطق را در کارشان نسبت به این همه احساسات حاکم کنند. ما آنالیز خیلی دقیقی هم نسبت به حریف نداشتیم و فقط یک بازی از این تیم را دیده بودیم. پیش بینی مان این بود که این تیم روی بازی مستقیم، ساختن توپ پشت و جلوی خط دفاع و از راه دور به ما گل بزند. متاسفانه همان طور که گفتم احساس بازیکنانم بر منطق شان قالب شد. ما در این دیدار در ارسال های مان نیز مشکل داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که مسوولیت این باخت بر عهده من است عنوان کرد: من باید بهتر و دقیق تر روی تیم کار می کردم و هشدارهای لازم را قبل از بازی و در بین دو نیمه به بازیکنانم می دادم.

وی بیان کرد: این اطمینان را می دهم که این آخرین باری بود که چنین اتفاقی می افتد. شاید من باید خدا را شکر کنم که این اتفاق در بازی دوم مان افتاد. این هشدار خیلی بزرگی برای من و بازیکنانم است که در باد تساوی دیدار اول مان مقابل ساپیا خوابیدیم و آن ها فکر کردند پدیده هم مانند سایپا است و آن را زیر فشار می گذاریم در حالی که حریف ما یک تیم کاملا باتجربه و با فیزیک بسیار عالی بود.

وی افزود: ما سه گل از راه دور خوردیم در حالی که پشت دفاع مان هیچ موقعیتی به مهاجم حریف ندادیم ولی متاسفانه هافبک هایمان غفلت کردند و با وجود تمام سفارشاتی که به آن ها کرده بودیم از بازیکنان شوت زن حریف مراقبت نکردند. به هر حال این آخرین باری است که چنین اتفاقی برای تیم ما می افتد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره نیازشان به یک مهاجم خارجی گلزن گفت: فکر می کنم از اولین دیدار تدارکاتی که انجام داده ایم به نیازمان به یک مهاجم گلزن پی بردم و به همین دلیل به جد به دنبال جذب یک مهاجم خارجی گلزن بودم ولی متاسفانه مشکلاتی که بر سر راه مان بود اجازه این کار را به ما نداد ولی من شب گذشته در جلسه هیات مدیره اجازه این کار را گرفتم و آقایان هیات مدیره نیز که امروز اینجا بودند بازهم روی این موضوع تاکید کردند و از فردا باید به دنبال جذب یک مهاجم خارجی که کارایی استفاده از موقعیت ها را داشته باشد باشیم.

باقری نیا در ادامه خاطر نشان کرد: ما روی تجربه و توانایی تیم حریف برنامه ریزی کرده بودیم. متاسفانه بازیکنان آن را اجرا نکردند. ما احتیاج داریم که بیشتر کار کنیم. ما دچار اشتباهات فردی و احساساتی شدیم که چنین اتفاقی برایمان افتاد در حالی که می توانستیم خیلی بهتر از این کار کنیم. البته نباید از توانایی و تجربه تیم حریف بگذریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره استفاده از سجاد موسوی گفت: من از این بازیکن راضی هستم و عملکردش بسیار خوب بود. او جوان و آینده دار است و مطمئن باشید در بازی های آینده چیزهای بیشتر و بهتری از او می بینیم. باید به او کمک شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره دیدار آینده تیمش برابر پیکان گفت: فیلم بازی اول این تیم به دست مان رسیده است و فیلم دوم آن ها نیز فردا صبح به دست مان می رسد و می توانیم آنالیز بهتری نسبت به این تیم داشته باشیم. به هر حال دیدن دو فیلم خیلی بیشتر به ما کمک می کند و با آنالیزی که می کنیم بهتر می توانیم تمرین کنیم. اکنون بازیکنانمان هوشیار تر هم شده اند و می دانند اگر تمرکزشان را از دست بدهند همان بلایی سرشان می آید که امروز سرشان آمد. برای بازی با پیکان وقت داریم و می توانیم خیلی بهتر و با برنامه تر کار کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار