تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۶۸۰۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان شهری و استانی
تودیع و معارفه معاون فرماندار هندیجان برگزار شد
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، امیر علی توسلی به عنوان معاون جدید فرماندار هندیجان معارفه گردید.

جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان صبح امروز با موضوع تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان هندیجان با حضور محسن اورکی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چهار ساله «عبدالحسن دریایی» تقدیر و تشکر به‌عمل آمد و «امیر علی توسلی» به عنوان معاون جدید فرماندار شهرستان هندیجان معرفی گردید.

فرماندار هندیجان در این جلسه اظهار کرد: امروز خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است و این خدمت باید برای مردم باشد.

احمد جعفری‌نسب تصریح کرد: همه ما موظف هستیم که برای مردم دلسوزانه کار کنیم و مسیر کار ما باید برای رضای خدا باشد زیرا مسئولیت‌ها تمام شدنی است و مهم تنها این‌ است که خدمت ما برای مردم باشد.

وی در پایان افزود: در محدوده شعار قرار نگیریم و شعار باید به خدمت صادقانه تبدیل گردد و این به نفع نظام و مردم است.

* لزوم تعامل مجموعه مدیریتی هندیجان برای رفع محرومیت از این منطقه

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان خواستار لزوم تعامل مجموعه مدیریتی هندیجان برای رفع محرومیت و مشکلات از این منطقه شد.

محسن اورکی در حاشیه برگزاری جلسه تودیع و معارفه معاون فرماندار هندیجان اظهار کرد: این تدبیر امام خمینی (ره) بود که سبب گردید هر چهار سال یکبار امور اجرایی کشور در دست یکی از فرزندان این ملت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تاکید امام خمینی(ره) بر اصل جمهوریت و اسلامی بودن این انقلاب بود که توانسته است این کشور را سر پا نگه دارد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان عنوان کرد: استاندار، تاکید ویژه‌ای در رفع محرومیت از مناطق محروم دارد و در این زمینه با جدیت در حال انجام اقدامات است.

وی در پایان بیان کرد: به همه شما مسئولان دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌شود که با همدلی و تعامل و همکاری با مجموعه مدیریتی شهرستان در جهت رفع مشکلات شهرستان هندیجان اقدام کنید.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
درود بر مهندس جعفری نسب بخاطر انتخاب معاون ایشان جناب مهندس توسلی اما تقاضامندیم جلوی ماشینهای دارای باک غیر استاندارد رابگیرید همجنین خیلی از سایپاها تانکی در خودرو نصب کرده اند و سوخت قاچاق می کنند
عبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
0
ضمن تبریک انشا اله فکری بشه جهت اب ونابسامانی ماشینهای با باک غیر استاندارد بغل هر دو پمپ بنزین
:
:
:
آخرین اخبار