تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۶۸۱۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازي پرسپوليس براي ما تمام شده است
اسکوچيچ: شرايط فولاد عادي نيست
اسکوچيچ سرمربي فولادخوزستان 48 ساعت بعد از پيروزي فولاد مقابل پرسپوليس از شروع تمرينات آماده سازي تيمش مقابل راه‌آهن مي‌ گويد.

دراگان اسکوچيچ در گفت و گو با ورزش سه گفت: بازي پرسپوليس تمام شده و من اين را به بازيکنانمان گفته ام. ما بايد خودمان را آماده کنيم تا در بازي راه‌آهن نتيجه خوبي به دست بياوريم. اين همه چيزي است که در اين هفته دنبالش خواهيم کرد.

دراگان درباره شرايط تيم فولاد گفت: طبعا شرايط فولاد نرمال نيست، وقتي که قبل از بازي مي‌ آيند مي‌ گويند بازيکناني حق بازي ندارند يعني چيز عادي وجود ندارد. بنابراين يک مربي کارش سخت تر و سخت تر خواهد شد. من به جز از دست دادن بازيکناني که مسئله سربازي دارند در شرايطي به فولاد آمده ام که ستاره هاي فصل گذشته در جمع ما نيستند. در عين حال ايمان موسوي خريد اين فصل ما محروم است و البته آرش افشين هم هنوز به شرايط بازي نرسيده، تازه اميد خالدي هم يکي ديگر از مصدومان تيم ماست ... بنابراين مشکل داريم، خيلي هم داريم.

سوال بعدي از دراگان در اين باره بود که چرا او اقدام به خريد بازيکنان خارجي نکرده است و از4 سهميه تنها 2 سهميه را پر کرده است؟ گفت: در اين دوره زماني خيلي سخت است که بتوانيد بازيکنان خارجي باکيفيت پيدا کنيد. اکثر خوب ها در حال حاضر تيم دارند و از بين بيرون مانده ها به ندرت کسي در شرايط خوب است. البته ما دو بازيکن خارجي مان را با چشم باز گرفته ايم و در اين دو بازي آنها واقعا خوب کار کرده اند. حالا هم البته نااميد نيستيم و دنبال اين هستيم که دو بازيکن خارجي خوب ديگر در فولاد اضافه کنيم اگرچه خيلي ساده نيست.

اسکوچيچ درباره تفاوت هاي کار در اهواز و انزلي هم گفت: اصل کار که تفاوتي ندارد اما فولاد باشگاهي است با جاه طلبي بسيار بالا و من هم براي اهداف بزرگ به اينجا آمده ام. برنامه ريزي ما براي کسب يک عنوان آسيايي است اگر اتفاقات اين چند وقت به ما اجازه تمرکز و نفس کشيدن بدهد.

او که از پيروزي مقابل پرسپوليس خيلي خوشحال است حرف هايش را با اين جمله تمام کرد که: براي رقم زدن يک فصل خوب بايد همه کنار هم باشيم. مردم خوزستان بايد از ما حمايت کنند تا ورزشگاه ما هميشه براي بازي هاي فولاد پر باشد. ما هم به عنوان تيم سعي مي‌ کنيم بهترين نمايش را براي آنها روي صحنه ببريم.
:
:
:
آخرین اخبار