تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۶۸۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت ؛
صدور 5 پروانه و مجوز کاربرد علامت استاندارد در خوزستان
مدیر کل استاندارد خوزستان از موافقت کمیته علائم استاندارد برای صدور پنج پروانه و مجوز کاربرد علامت استاندارد خبر داد.

رضا دهدشتی‌زاده امروز از موافقت کمیته علائم استاندارد استان خوزستان جهت صدور یک پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و یک پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی و سه مجوز کاربرد علامت استاندارد در تیر ماه سال جاری در استان خبر داد و اظهار داشت: پرونده واحدهای تولیدی در زمینه صنایع غذایی و ساختمانی هستند.

وی افزود: اعضای کمیته علائم موافقت خود را برای صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی کامکار جنوب ایذه برای فرآورده ترشی مخلوط و شرکت نخل بستان برای فرآورده دوغ بدون گاز گرمادیده اعلام کردند.

مدیر کل استاندارد خوزستان همچنین از صدور مجوز برای واحد تولیدی آرد مزرعه ماهشهر برای فرآورده آرد قنادی، آراء پروتئین جنوب برای فرآورده سوسیس و کالباس 50-40 درصد و علی عباسی‌راد برای فرآورده ماسه شکسته خبر داد.

این مسئول از صدور 11 پروانه کاربرد علامت استاندارد و همچنین 9 مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد از ابتدای سال جاری تاکنون نیز خبر داد.

دهدشتی‌زاده در پایان گفت: مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد، برای سایر انواع یک فرآورده که دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یکسانی باشند به شرط یک نوبت انطباق فرآورده با الزامات ملی مربوطه صادر می‌گردد.
:
:
:
آخرین اخبار