تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۶۸۴۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ : ترسی از جوانگرایی نداریم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید اگر مصدومیت بختیار رحمانی بیش از 6 یا 7 ماه طول بکشد احتمال دارد این بازیکن از لیست باشگاه خارج شود چرا که مساله مهم، منافع باشگاه است.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن تهران با تاکید بر اینکه یکی از دلایل حضور من در این باشگاه وجود بختیار رحمانی بود، اظهار کرد: یکی از دلایل انتخاب باشگاه فولاد توسط من بختیار رحمانی بود اما اگر مصدومیت این بازیکن 6 یا 7 ماه طول بکشد احتمال دارد که از لیست باشگاه خارج شود. آنچه در مورد بختیار قطعی است، آسیب دیدگی جدی اوست و ما پس از بررسی مرتبط با او بهترین تصمیم را برای باشگاه خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر زمان حضور ایمان موسوی در باشگاه فولاد خوزستان و نیز تصمیم‌گیری مسوولان اهوازی درخصوص انتقال بازی‌های باشگاه فولاد به ورزشگاهی غیر از ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: درباره ایمان موسوی در انتظار تصمیم سازمان لیگ هستیم تا بدانیم چه موقع می‌توانیم این بازیکن را به جمع‌مان اضافه کنیم. در مورد ورزشگاه غدیر نیز این موضوع به من ارتباطی پیدا نمی کند، چرا که باید از مقامات مسوول در این خصوص سوال پرسید.

سرمربی فولادخوزستان در ارتباط با بازی تیمش با راه آهن تهران گفت: آنچه اهمیت دارد این است که بازیکنان‌مان بدون غرور کاذب از برد هفته قبل و با انگیزه کافی، در این دیدار حاضر شوند.

اسکوچیچ افزود: هفته‌های قبل درگیر مساله مشهور کارت‌های معافیت سربازی بودیم و علاوه بر این چند مورد مصدومیت داشتیم که این موضوع باعث شد تعداد کادر بازیکنان‌مان کاهش یابد و همین نگرانی نیز در هفته‌های آتی وجود دارد.

وی همچنین درخصوص جوان‌گرایی در تیم فوتبال فولادخوزستان خاطر نشان کرد: آنچه اهمیت دارد توانایی بازیکنان‌مان در اجرای تکالیفی است که کادر فنی به آن‌ها محول می‌کند، بنابراین از این موضوع ترسی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به نتایج خوبی که فصل قبل در تیم ملوان انزلی کسب کردید و نیز قهرمانی فولاد در فصل گذشته، در این فصل نیز به قهرمانی با این تیم فکر می‌کنید یا خیر؟ بیان کرد: من در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی‌کنم و تنها در فکر این موضوع هستیم که بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم، بنابراین درمورد بازی نیز آنالیزها و تجزیه‌ تحلیل‌های لازم را انجام داده‌ایم و تمرکز خود را روی بازی با راه آهن گذاشته‌ایم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار