تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۸۷۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح چند پروژه عمراني ماهشهر در هفته دولت
فرماندار ماهشهر از افتتاح و كلنگ‌زني چند پروژه عمراني در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

منصور قمر اظهاركرد: ‌در هفته دولت پارك حضرت خديجه(س)، پل هوايي كمربندي ماهشهر، پروژه ساماندهي و تعريض بلوار طالقاني افتتاح مي‌شوند.

وي افزود: از پروژه‌هاي مهم، افتتاح راديو بندر ماهشهر است كه در حال حاضر اين پروژه مراحل نهايي خود را طي كرده و تلاش ما بهره‌برداري از آن در هفته دولت است. ‌اين پروژه با توجه به قابليت‌هاي شهرستان ماهشهر در زمينه هاي تجاري، اقتصادي، پتروشيمي و بندري اجرا شده است.

قمر تصريح‌كرد: درصدد هستيم كه پيوند و تعاملي بين مديريت شهري و مديران صنايع پتروشيمي ماهشهر برقرار كنيم و انتظار داريم هر واحد صنعتي در جهت توسعه و رونق امكانات شهري، در پروژه‌هاي فرهنگي، ورزشي و خدماتي شهر مشاركت داشته باشد.

فرماندار ماهشهر ادامه‌داد: در هفته دولت امسال كلنگ‌زني پارك آبي توسط پتروشيمي مارون و كلنگ‌زني استخر و سالن سرپوشيده توسط شركت پتروشيمي شهيد تندگويان در برنامه است. همچنين با پيگيري‌هاي صورت گرفته زمين چمن شهرك طالقاني ماهشهر با توجه به استعداد فوتبال در اين منطقه كلنگ‌زني خواهد شد.

وی اظهاركرد: هميشه ماهشهر نام بندر را با خود به يدك مي‌كشيد اما بندري نداشت؛ بنابراين با تلاش‌هاي صورت گرفته در هفته دولت و شايستگي بندر ماهشهر، ساختمان‌هاي اداري بندر و گمرك اين شهرستان كلنگ‌زني خواهد شد. اين اقدام با همكاري اداره‌كل بنادر استان انجام شده و قرار است شهرداري ماهشهر متولي ساخت و اجرا آن باشد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: ماهشهر ، هفته دولت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
افرين افرين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
آورین آورین
amirab
|
Finland
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
0
دست شما درد نکنه
اما کاش بفکر تهیه دستگاه mra هم بودید تا کسی که نیاز به تشخیص دستگاه mraدارد به شهرستانهای اطراف مثل آبادان واهواز و بهبهان وجاههای دیگر نمی رفت چون هم باید زجر درد مرض را تحمل کند هم بعد مسافت وهزینه وخرج والافی در شهرهای دیگر را واما پیشنهادهای بعدی من چرا ماهشهر موزه مردم شناسی ندارد با توجه به اینکه افراد تحصیل کرده در این حوضه در شهر وجود دارد وشهر و میراث فرهنگی ما این پتانسیل را دارد چرا شهر ما موزه ونمایشگاه موجودات دریایی ندارد تاهم
مکانی برای تفریح همشهریان ومیهمانان باشد وهم مکانی آموزشی برای دانش آموزان ودانشجویان متشکرم گاه یک ایده ویک پیشنهاد جرقه ای می شود برای پیگریهای بعدی
امیدوارم گوش شنوایی باشد همشهری شما امیر ع
:
:
:
آخرین اخبار