تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۸۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح‌نوسازی‌زایشگاه‌بیمارستان‌امیرالمومنین‌اهواز
طرح توسعه ، نوسازی و استانداردسازی زایشگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع) تامین اجتماعی اهواز روز پنج شنبه با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان و  نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

دکتر داریوش پناهی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در مراسم بهره برداری از این طرح درمانی گفت : برای خرید تجهیزات جدید و نوسازی زایشگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع) مبلغ چهار میلیارد ریال از اعتبارات سازمان تامین اجتماعی هزینه شده است.

به گفته وی با بهره برداری از زایشگاه نوسازی شده که دارای 9 تخت و امکانات و تجهیزات روز می باشد شرایط لازم برای ارایه خدمات مطلوب تر به مردم فراهم شده است.

طرح‌نوسازی‌زایشگاه‌بیمارستان‌امیرالمومنین‌اهواز

فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز ، حمیدیه ، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف زایشگاه و بیمارستان امیرالمومنین بازدید کرد.

بیمارستان امیرالمومنین(ع) تامین اجتماعی با 226تخت فعال به عنوان بزرگترین بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور مطرح می باشد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان ، شش بیمارستان و 24درمانگاه ، پلی کلینیک و پلی کلینیک را زیر پوشش داشته و به افراد زیرپوشش این سازمان خدمات رایگان ارایه می کند.

پارسال حدود چهارمیلیون و 300هزار نفر از مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان خدمات درمانی ، بهداشتی دریافت کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار