تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۶۸۹۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم شبی با شهدا در یگان ویژه خوزستان برگزار شد

با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل، مراسم شبی با شهدا در کنار پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در یگان ویژه خوزستان برگزار شد.

این مراسم روحانی و معنوی با حضور فرماندهان، پرسنل و سربازان یگان ویژه استان خوزستان در حسینیه این یگان برگزار شد.

میهمان 22 ساله یگان ویژه

در این مراسم که در فضایی آکنده از عطر بوی شهادت برگزار شد، حجت الاسلام فاطمی نیا، مسئول عقیدتی سیاسی یگان ویژه استان خوزستان به سخنرانی پرداخت و مقدم شهید گمنام دفاع مقدس را در این یگان گرامی داشت.

وی افزود: میهمان امشب یگان ویژه خوزستان شهید گمنامی و عزیز دل خانواده‌ای ایرانی است که سال‌ها چشم انتظار او بوده‌اند ولی در گمنامی تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی یگان ویژه استان خوزستان در ادامه بیان کرد: این شهید گمنام که جوانی 22 ساله است در زمانی که دشمنان اسلام به این مرز و بوم دندان تیز کرده بودند در برابر آن‌ها سینه سپر کرد و با مظلومیت به شهادت رسید.

حجت الاسلام فاطمی نیا امنیت، اقتدار، آزادی و آسایش امروز کشور را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و گفت: اقتدار و ارزش‌هایی که ما امروز داریم هم از برکت از خودگذشتگی‌های شهدا است.

شهدای گمنام به ‌امام رضا (ع) اقتدا کردند

مسئول عقیدتی سیاسی یگان ویژه استان خوزستان اظهار کرد: شهدای گمنام در غربت به ‌امام رضا (ع) اقتدا کردند چراکه ایشان در طوس غریب بوده‌اند و در هنگام شهادت مادر و خواهرش بالای سر او نبودند.

وی اضافه کرد: پس از شنیدن خبر شهادت امام رضا (ع) زنان و مردان خراسانی آمدند و پیکر پاک آن امام را تشییع کردند امشب ما هم به جای بستگان این شهید برایش اشک بریزیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار