تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۹۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار حمیدیه خبر داد ؛
اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حمیدیه
فرماندار حمیدیه از تشکیل جلسه هفته دفاع مقدس و اعلام برنامه‌های مرتبط این هفته خبر داد.

جواد دغلاوی پیش از ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس مردم ایران مقابل رژیم بعث عراق حماسه‌ای جاودانه است اظهار داشت: پایداری، ایثار و شهادت رزمندگان حماسه‌هایی ماندگار است که باید برای تبیین و انتقال آن به نسل‌های جدید تمام تلاش خود را مصروف کنیم.

وی، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای همکاری، تعامل و مشارکت مردمی و سازمان‌ها و نهادها برای ایفای نقش موثر در نشر ارزش‌های والای دفاع مقدس دانست و برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع را برای به نمایش گذاشتن حماسه آفرینی‌های دوران هشت ساله جنگ تحمیلی ضروری قلمداد کرد.

فرماندار حمیدیه افزود: نهادینه‌سازی آثار، ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس، تبیین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی و تبیین قدرت دفاعی کشور در بازدارندگی تهدیدات دشمن از اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال است.

در این جلسه مقرر شد که در هفته بزرگداشت دفاع مقدس برنامه‌هایی همچون افتتاح نمایشگاه با موضوع شهید و شهادت، افتتاح پایگاه بسیج کارمندان شهرداری، غبارروبی مزار شهیدان، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع جبهه و جنگ با حضور کودک و نوجوان برگزار شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار