تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۶۹۳۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی:در فوتبال خوزستان جواهر پیدا می‎شود
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت : نسبت به پنالتی اول فولاد معترض هستم اما در کل قضاوت داور بسیار خوب بود.

مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار با فولادخوزستان اظهارکرد : برای اولین بار در لیگ چهاردهم شاهد بازی فولاد بودم و خیلی خوشحال هستم که تیم فولاد این چنین جوان شده است.

وی ادامه داد : فوتبال ایران بدون تعارف باید قدر فوتبال خوزستان و پتانسیل بکرش را بداند.در فوتبال خوزستان جواهر پیدا می شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا بیان کرد : من صراحتا اعلام می کنم از روزی که فوتبال خوزستان رو به نزول و عدم توجه به فوتبال پایه رفت، فوتبال ملی ما نیز رکورد خاصی پیدا کرد اما مطمئن هستم اینک که خوزستان فوتبال پایه اش را مجددا مورد توجه قرار داده است، در آینده‌ی نزدیک فوتبال ایران هم سیر صعودی به خود خواهد گرفت.

وی در ادامه درباره این بازی خاطر نشان کرد : من نسبت به اعلام پنالتی اول معترض هستم اما قضاوت داور بسیار خوب بود.بازی دو تیم با توجه به رطوبت خاصی که وجود داشت و همچنین چاشنی گرما، ایده آل بود.

جلالی افزود : ما با یک برنامه ریزی خاص برای مهار گرمی هوا، نوع بازی تیم حریف و ایستادگی مقابل رطوبت هوا به اهواز آمده بودیم و برای هر دقیقه بازی برنامه ریزی کرده بودیم اما مصدومیت دروازه بان تیمم، من را نگران کرد و به همین دلیل از تاثیرگذارترین تعویض خود تا دقایق پایانی بازی صرف نظر کرده بودم.

وی در ادامه گفت : در فوتبال ایران هیچ تیمی نمی تواند دوره آماده سازی تیمی خود را با تمام بازیکنان قدیم و جدید برنامه ریزی کند؛ زیرا فوتبال ایران دارای حواشی اداری فراوانی است و به همین دلیل است که بازیکنانی مانند رضا نوروزی و دیگران دچار آسیب دیدگی می شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار