تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۶۹۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار فولاد خوزستان و سایپا
دیدار دو تیم فولاد و سایپا همراه با حاشیه هایی بود.

باتوجه به رطوبت نزدیک به 80درصد و گرمای 46درجه اهواز، نسبت به هفته های گذشته استقبال هواداران بهتر شده بود.

دو تیم پیش از آغاز بازی با بنری که به مناسبت گرامی داشت هفته دولت بود به زمین بازی آمدند.دو بنر نیز از سوی هواداران فولاد در جهت حمایت از ایوب والی و همچنین سلامتی بختیار رحمانیدر ورزشگاهنصب شده بود.

فولادی ها یک قسمت از جایگاه خالی از تماشاگر را با یک پرچم بسیار بزرگ به رنگ پیراهن تیم فولاد نصب کرده بودند که جلوه زیبایی به ورزشگاه داده بود.

با ورود کادر فنی تیم سایپا به میدان، هواداران فولاد یکپارچه مجید جلالی را تشویق کردند به صورتی که جلالی غافلگیر شد و جواب این محبت را با تکان دادن دست نشان داد.

کاپیتان مصدوم فولاد که به تازگی پای خود را به تیغ جراحان سپرده است، عصا به دست وارد ورزشگاه شد و در کنار تیم فولاد قرار گرفت.

تمام بازیکنان فولاد پیش از آغاز بازی به سمت مجید جلالی رفتند و از او رخصت بازی گرفتند که این حرکت فولادی ها نمایش واقعی مرام ورزش فوتبال را نشان داد که مورد تشویق هواداران نیز قرار گرفت.

نعیم سعداوی دستیار اول اسکوچیچ تنها فردی از کادر فنی تیم فولاد بود که به سمت جلالی نرفت.

جایگاه خبرنگاران که خوشبختانه در هر دیدار بر تعداد خبرنگاران آن افزوده می شود فقط دارای یک کولر است که پاسخگوی فضای موجود در جایگاه خبرنگاران نبود و جایگاه خبرنگاران از دقیقه 15 بازی به بعد تقریبا به سونا شباهت پیدا کرده بود.

شعار جدیدی که به فوتبال ربطی ندارد کم کم به یکی از شعارهای پرمخاطب هواداران فوتبال در ورزشگاه تبدیل شده است که این شعار در حمایت از رودخانه کارون خوزستان است.

باتوجه به انتقادهایی که از نمازخانه داخلی ساختمان هیات فوتبال ورزشگاه تختی اهواز در هفته های قبل شده بود این نمازخانه برای این دیدار شرایطش خوب و مجهز شده بود.

ایمان موسوی، بازیکن تیم فولاد که به تازگی از محرومیت رها شده بود در دقیقه 46وارد زمین شد و در دقیقه 60بر اثر برخورد دروازه بان سایپا با وی دچار مصدومیت شد و سر او شکاف برداشت و در کنار زمین مداوا و به وضعیت او رسیدگی شد.همین ضربه بر سر ایمان موسوی باعث شد که فولادی ها صاحب دومین پنالتی خود در این دیدار شوند که این پنالتی نیز توسط شریفات مانند اولین پنالتی ها آن ها به گل تبدیل نشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار