تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۹۶۱۱
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای نماینده ما هم متشکریم!/ آقایان تامین اجتماعی! انگار اوضاع آنقدر هم که می فرمایید بد نیست
حال این مدیر محترم این هزینه میلیونی و تقدیر از نماینده مجلس که بخشی از وظیفه خود را احتمالا انجام داده با کدام یک از موارد فوق الذکر توسط خودشان مطابق می بینند/ سخن دیگر اما با نماینده جوان شهرستان دزفول است. ناگفته پیداست احتمالا اگر از ایشان در این باره سوال کنیم می فرمایند بدون اطلاع من بوده. اما اینجا باید به ایشان گفت مهندس عزیز ...
به همراه چند نفر از دوستان خبرنگار جهت تهیه گزارش از یکی مناطق اطراف دزفول عازم بودیم و لاجرم از شهر می بایست عبور می کردیم. در یکی از میدان های اصلی شهر یک تابلو بزرگ تبلیغاتی توجه مان را جلب کرد. داستان از این قرار بود که روابط عمومی اداره تامین اجتماعی شهرستان دزفول از نماینده مردم در مجلس بابت پیگیری یک موضوع به طور ویژه تشکر و قدردانی نموده بود. البته ما وقت نکردیم بقیه شهر را هم برای پیدا کردن نمونه دیگر از این دست پیمایش کنیم.

آقای نماینده ما هم متشکریم! / آقایان تامین اجتماعی! انگار اوضاع آنقدر هم که می فرمایید بد نیست

آقای نماینده ما هم متشکریم! / آقایان تامین اجتماعی! انگار اوضاع آنقدر هم که می فرمایید بد نیست

1-  اینجا به یاد صحبت های چند وقت پیش علی ترکاشوند، مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان افتادم که در جلسه شورای اداری با ارائه آمار،  گلایه از این داشت که خرج و دخل سازمان با هم نمی سازد و در این زمینه به مسولان هشدارهای جدی داد و همانجا از رسانه ها هم خواست که این آمار را منتشر نکنند. یا خبری دیگر را مرور کردم که این مقام مسئول در دومین جلسه شورای اداری عام اداره کل تامین اجتماعی استان بر صیانت از منابع صندوق تامین اجتماعی و حق الناس برشمردن آن تاکید کرد.
حال این مدیر محترم این هزینه میلیونی و تقدیر از نماینده مجلس که بخشی از وظیفه خود را احتمالا انجام داده با کدام یک از موارد فوق الذکر توسط خودشان مطابق می بینند. که در این خصوص اگر مطابق می بینند که فبها المراد! اگر نمی بینند و با اطلاع ایشان انجام شده است بازهم فبها المراد! و اما اگر بدون اطلاع ایشان انجام شده است و باز درباره این بی اطلاعی ایشان از حوزه فعالیتشان هم باید گفت فبها المراد!

2- سخن دیگر اما با نماینده جوان شهرستان دزفول است. ناگفته پیداست احتمالا اگر از ایشان در این باره سوال کنیم می فرمایند بدون اطلاع من بوده. اما اینجا باید به ایشان گفت مهندس عزیز این نوع تبلیغات که در حوزه انتخابیه شما در دوره نمایندگی تان رواج یافته و مسبوق به سابقه هم هست ( نمونه) در صورت عدم رضایت شما به راحتی با یک اطلاعیه از سوی شما قابل اصلاح است که صد البته در راستای اقتصاد مقاومتی همین که خرجی را از کیسه مردم کمتر می کند موجب رضایت موکلین شما هم خواهد شد.
بعضی اوقات لازم است کمی اطراف خودمان را نگاه کنیم و ببینم چه کسانی شاهد اعمال ما هستند کسانی که اعمالشان تنها در جهت رضایت خالق بود و بس.

آقای نماینده ما هم متشکریم! / آقایان تامین اجتماعی! انگار اوضاع آنقدر هم که می فرمایید بد نیست

آقای نماینده ما هم متشکریم! / آقایان تامین اجتماعی! انگار اوضاع آنقدر هم که می فرمایید بد نیست
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
حسین40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
17
مگر احداث یه دفتر 20 متری تمدید دفترچه چه زحمتی داره
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
10
این دست کارها نه تنها از مد افتاده بلکه باعث بی اعتمادی به مسئولان میشود....
حامد
|
Finland
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
12
متأسفانه ایشون ...
اگه بگم چاپ نمیشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
6
4
مشکل اول در استان خوزستان اینست که بودجه در سراسر کشور بدرستی تقسیم نمی شود و خوزستان آنقدر که باید بودجه بگیرد در قیاس با دیگر استانها بودجه بسیار کمی میگیرد.مشکل دوم خوزستان اینست که همین بودجه اندکی که وارد استان میشود به عدالت در بین شهرهای خوزستان تقسیم نمیشود و بعضی شهرها از جمله همین شهر از سایر شهرهای دیگر بودجه بسیار بیشتری به خود اختصاص می دهد و این باعث عدم توسعه متوازن استانی میشود.
پاسخ ها
رضا از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
برخلاف اظهارات شما باید عرض کنم که دزفول یکی از شهرهایی است که به دلیل عدم وجود منابع نفت و گاز همیشه کمترین سهم را از اعتبارات استانی داشته ولی به دلیل توانمندی نسبی مردم این شهر همچنین جدیت خاصی که در انجام کارهایشان دارند ، چهره شهر دزفول نسبت به سایر شهرهای استان بهتر و آبرومندانه تر است. ما مردم سایر شهرها هم به جای اینگونه اظهارات حسادت گونه بهتر است از قسمت های مثبت اخلاقیات مردم این شهر الگوبرداری کنیم تا همه با هم استانی زیبا و آبرومند داشته باشیم.
ضمنا استان خوزستان هر ساله بیشترین سهم را از بودجه کل کشور داشته و دارد ولی متاسفانه مسئولین کم توان استان قادر به جذب اعتبارات نیستند و در بیشتر مواقع بودجه های اختصاص یافته ، بدون استفاده ، بازگشت داده می شود.
گتوندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
12
2
کار خیلی خوبیه تشکر از نماینده پر تلاش و مجرب چه مشکلی دارد ?
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
با سلام.اولا خدمت شما عزیزان عرض کنم دزفول ۲۲۰ هزار بیمه شده داره که این حجم بیمه شده به اندازه جمعیت چند شهرستانه . دوما دفتر بیمه نیست و اداره دوم بیمه تمامین اجتماعی است . حالا اهمیتش چیه؟ خدمت هم استانیای عزیزم عرض کنم که دزفول از لحاظ زیرساختای اداری نسبت به جمعیت و پراکندگی بسیار وسیع و اگه شما به شهرستان مسجدسلیمان نگاه کنید متشکل از چهار شهرستان که از جمله لالی.مسجدسلیمان.هفتگل.و مسجدسلیمان.حالابه نظر شما حق نیست نماینده جوان و شایسته دزفول برخی موضوعات را پیگیری کنه؟اما متاسفانه سایت شما هم راستا با برخی از سیاسیون دزفول که منافعشان بدلیل شایستگی و فعالیتهای ملی و منطقه ای مهندس پاپی زاده به خطر افتاده و نگران آینده سیاسی خود میباشند از هیچ کوششی جهت تخریب ایشان دریغ نمیکنند
و عاقبت مظلومان پیروزند.
مهدی
|
Kazakhstan
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
1
خدا رحمت کنه همه شهدا رو
خصوصا حاج لازم مقامیانپور (شهید نفر وسط در تصویر) معاونت لجستیک قرارگاه قدس رو
اگه بودن چی میگفتن شهدا ؟!!!!!!!!!!
تا حرفی هم بزنیم میگن شما مشکلتون بحث قومیته !!!
بخدا بحث قومیت نیست بحث اخلاص در عمله
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
0
به نظر من بنده همه نماینده ها دارند بنر میزنند این هم یکیشون حالا تامین اجتماعی نشد یه سازمانی دیگه اینکارو میکرد .امام علی میفرمایید اگر یک کارمثبتی انجام دادید به مردم بگو یید .
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
0
جالبهبنظر میاد نویسنده بانماینده خصومت دارن:
1-خودش سوال می پرسه خودش هم ازطرف نماینده جوان پاسخ میده.
2-عکس وعملکرد نماینده رو با شهیدا مقایسه میکنه .
بسه دشمنی وتخریب.!!!!لطفا
بجای تخریب بفکر کمک وآبادانی دزفول باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
1
از حسن نظر خبر نگار محترم و احیای فریضه نهی از منکر سپاسگزاریم
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
0
0
اتفاقا خبرنگار عمدا خودش را به كوچه علي چپ زده چون شعبه دزفول روابط عمومي در چارت خودش نداره اگر وجدان بيدار داره بره تو همين سايت دنبال بقيه تهمتهاي كه زده فقط به عجول بودن و اينكه خودش تو جناح ديگران است اعتراف كند البته اگر به رسلت خبرنگاري اعتقاد دارد،واگر دنبال فقط نان است هدف وسيله را توجيه ميكند
:
:
:
آخرین اخبار