تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۶۹۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زدودن غبار محرومیت از روستاهای دزفول
اهالی بخش مرکزی دزفول توجه و رسیدگی به مشکلات مناطق روستایی را از ضرورت های این بخش عنوان کرده و اظهار داشتند: غبار محرومیت از چهره روستاهای بخش مرکزی دزفول باید زدوده شود.

جمعی از اهالی بخش مرکزی دزفول در نشستی ، رفع محرومیت از روستاهای بنوار ، قلعه نو ، بندبال پایین و قلعه ربع را خواستار شده و از مسوولان خواستند در این راستا با جدیت بیشتر وارد عمل شوند.

رییس شورای اسلامی بخش مرکزی دزفول گفت: مسوولان به دور از شعار باید وارد عمل شده و به مشکلات اهالی روستاها توجه کنند.

مصطفی شفیعی افزود: روستای بندبال پایین که نزدیکترین روستا به شهر دزفول می‌باشد از امکانات اولیه بی‌بهره است.

وی نبود زمین ورزشی و مسکونی ، عدم صدور سند مالکیت زمین های کشاورزی، عدم بهسازی خیابان‌ها و معابر، ایمن نبودن کانال‌های کشاورزی و خطر سقوط در این کانال‌ها عدم اجرای طرح هادی و ضعف آنتن دهی تلفن همراه را از جمله مشکلات این روستاها برشمرد.

شفیعی افزود: کمبود فضای آموزشی در برخی روستاهای بخش مرکزی دزفول به حدی است که مدارس راهنمایی و دبیرستان با هم ادغام شده ضمن اینکه این روستاها از مهدکودک نیز محروم هستند.

رییس شورای اسلامی بخش مرکزی دزفول درآمد پایین کشاورزان روستا نشین در سال‌های اخیر را از دیگر مشکلات اقتصادی اهالی عنوان کرد.

وی گفت: تاکنون به تقاضای مکرر اهالی این روستاها مبنی بر برگزاری نشست با فرماندار ویژه شهرستان دزفول برای بیان مشکلات بی پاسخ مانده است.

شهرستان دزفول دارای چهار بخش مرکزی ، چغامیش ، سردشت و شهیون می باشد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول ، چغامیش ، سردشت ، شهیون
:
:
:
آخرین اخبار