تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۹۹۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز خبر داد:
حمایت از بیماران صعب‌العلاج با طرح رسول صادق
سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز گفت: طرح رسول صادق به منظور حمایت مالی، درمانی و دارویی از بیماران صعب العلاج اهواز در حال اجراست.

سید فتح الله هاشم نژاد یکشنبه در حاشیه جشن میلاد امام رضا (ع) در بخش کودکان سرطانی بیمارستان شفای اهواز به خبرنگاران گفت: دراین طرح، خیران و توانمندان با مراجعه به بخش داوطلبان هلال احمر کمک های نقدی و جنسی خود را ارایه می کنند.

وی افزود: این افراد خیر سالانه تا 600 میلیون ریال نیز کمک مالی می کنند که ماهانه بر اساس نیاز بیماران نیازمند تقسیم می شود.

هاشم نژاد ادامه داد: در راستای اجرای طرح رسول صادق، شماره حساب 47974797.84 به نام جمعیت هلال احمر اهواز آماده دریافت کمک های مردمی برای بیماران صعب العلاج و سرطانی است.

وی گفت:حمایت های روحی و معنوی نیز از جمله دیگر برنامه هاست که سالانه چهار تا پنج بار در بیمارستان های مختلف برگزار می شود.

وی اظهارکرد: سرکشی و دلجویی از خانواده های بیماران نیز از جمله برنامه های این جمعیت است.

هاشم نژاد هدف از برگزاری این جشن برای کودکان سرطانی را کاهش آلام، ترویج فرهنگ خیر خواهانه و کمک به هم‌نوع و ترویج بستر مشارکت در امر خیر حتی با کمترین هزینه و همدردی با خانواده های بیماران صعب العلاج و سرطانی عنوان کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز با اشاره به اینکه این برنامه با هر دو هدف حمایت مالی و معنوی کودکان سرطانی اجرا شد اظهارکرد:با کمک خیران، دو دستگاه ویلچر و یک تشک مواج برای بخش انکولوژی اطفال بیمارستان خریداری کردیم.

وی افزود: همچنین به منظور تقویت روحیه کودکان، گروه هنری برای این جشن دعوت شده و هدیه هایی برای کودکان خریداری شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار